کد خبر : 1769679 | 01 مرداد 1400 ساعت 11:26 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

الرایة: الاهلی در انتظار ورود کنعانی زادگان به قطر

روزنامه الرایة قطر نوشت که کار انتقال محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی قطعی شده و این باشگاه منتظر ورود این بازیکن به قطر است.

الرایة: الاهلی در انتظار ورود کنعانی زادگان به قطر

به گزارش "ورزش سه"، همچنان روزنامه های قطری از محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان خرید جدید باشگاه الاهلی یاد می کنند. روزنامه الرایة در شماره امروز خود نوشت که کار انتقال مدافع پرسپولیس به الاهلی تمام شده و این باشگاه منتظر ورود کنعانی به قطر است.


الرایة نوشت باشگاه الاهلی با حسن احمد بالنک و طلال بهزاد دو بازیکن السد قرارداد بسته است و انتظار می رود این باشگاه در روزهای آینده با بازیکنان محلی تیم خود را تقویت کند تا در آینده بهترین عملکرد را از خود ارائه کند.

 

1626024

 


این روزنامه در ادامه نوشت: در روزهای آینده، الاهلی منتظر ورود محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی پرسپولیس است تا او به عنوان یک بازیکن خارجی به این تیم بپیوندد.


کنعانی‌زادگان چهارمین بازیکن خارجی الاهلی است. در کنار او، هرنان پرز پاراگوئه‌ای که از فصل قبل در این تیم است و با جذب پاتریک ایز نیجریه‌ای و مارکو جیوتوویچ صربستانی لیست دیگر خارجی های این تیم را تشکیل می دهند. الاهلی یک بازیکن عرب نیز برای تکمیل فهرست لژیونرهایش می‌تواند جذب کند.

دیدگاه‌ها