کد خبر : 1769683 | 01 مرداد 1400 ساعت 11:40 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

میلان به دنبال جذب قرضی هافبک مراکشی چلسی

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه میلان قصد دارد حکیم زیاش را از چلسی به خدمت بگیرد.

میلان به دنبال جذب قرضی هافبک مراکشی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل گذشته میلان مذاکرات خود را هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد آغاز کرد اما نهایتاً دو طرف به توافق نرسیدند تا ستاره ها ترک تبار در انتقالی جنجالی و به شکل رایگان راهی تیم رقیب یعنی اینتر شود.

 

 

1614553

 

 

گفته می شود که روسونری قصد دارد یک جایگزین مطمئن برای چالهان‌اوغلو پیدا کند و در این راستا طی هفته‌های اخیر از گزینه‌هایی نظیر خامس رودریگز و ایسکو نام برده شده است. اما اکنون کالچیو مرکاتو نام یک گزینه جدید را به میان آورده و مدعی شده که باشگاه میلان شرایط جذب هافبک مراکشی چلسی یعنی حکیم‌زیاش را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

بر اساس گزارش منتشر شده توسط کالچیو مرکاتو باشگاه میلان به دنبال این است که حکیم زیاش را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد‌؛ همچنین آنها می‌خواهند بندی در قرارداد این ستاره مراکشی گنجانده شود که به واسطه آن میلان بتواند در پایان فصل آینده این بازیکن را به شکل دائمی جذب کند.

 

 

1540508

 

 

با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا چلسی برنامه ای برای فروش حکیم‌زیاش دارد یا خیر. این بازیکن در اواخر فصل گذشته زیر نظر توماس توخل به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود. گفته می شود که زیاش حالا قصد دارد از وضعیت خود در فصل آینده مطلع شود و در صورت عدم علاقه توماس توخل به او، از جمع آبی‌های لندن جدا شود.

دیدگاه‌ها