کد خبر : 1769701 | 01 مرداد 1400 ساعت 13:12 | 33.7K بازدید | 2 دیدگاه

مطمئنم نامم ثبت می شود

کومان اخراج می شد هم به بارسلونا می آمدم

ممفیس دیپای می گوید که آینده رونالد کومان در بارسا نقشی در انتخاب او نداشت.

کومان اخراج می شد هم به بارسلونا می آمدم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب از ممفیس دیپای خرید هلندی جدید بارسا رسما رونمایی شد. او در جریان برگزاری یورو 2020 انتقالش به بارسا قطعی شده بود و از دو روز پیش نیز در تمرینات پیش فصل بارسا حضور پیدا کرد. دیپای که می گوید از کودکی هوادار بارسا بوده، بی تاب درخشش با پیراهن این تیم است.

قرارداد دیپای دو ساله است ولی به دلیل مشکلات مالی بارسا هنوز نامش در فهرست تیم به ثبت نرسیده و لالیگا مجوز ثبت نام به بارسا نمی دهد. وضعیت سه خرید دیگر بارسا نیز مشابه است.

 

 

1626068

 

 

دیپای در مراسم معارفه خود و در مورد ثبت نشدن نامش گفت:« من فوتبالیستم و تمرکزم روی فوتبال است. توجهی به مسائل دیگر ندارم و در این زمینه به مسئولان باشگاه اعتماد کامل دارم. ترسی ندارم و اطمینان دارم که با تلاش مسئولان، نام من وارد فهرست تیم خواهد شد.»

 

 

1625100

 

 

ممفیس دیپای در تیم ملی هلند سابقه کار زیر نظر رونالد کومان را دارد و این مربی بدون شک نقش مهمی در انتقال دیپای داشت. ستاره هلندی جدید بارسا در مورد نقش کومان در پیوستنش به بارسا گفت:« من هرگز به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی نمی دادم. کومان البته که نقش مهمی داشت و او را از تیم ملی می شناسم. کومان مرا در سمت چپ خط حمله و نیز نوک حمله قرار داد و بهترین بازی ها را از من گرفت. با کومان همیشه حس اطمینان خاطر داشته ام ولی اگر او در بارسا نمی ماند هم من به این تیم ملحق می شدم. برایم فرقی نمی کرد کومان بماند یا برود.»

 

 

دیدگاه‌ها