کد خبر : 1769709 | 01 مرداد 1400 ساعت 14:45 | 34.4K بازدید | 6 دیدگاه

اختلاف بین رئال و یونایتد

واران-منچستر؛ انتقالی که به بن بست خورد

در حالی که تصور می شد رافائل واران هفته گذشته به بازیکن جدید منچستریونایتد تبدیل شود اما این انتقال هنوز صورت نگرفته است.

واران-منچستر؛ انتقالی که به بن بست خورد

به گزارش "ورزش سه"، رافا واران مدت هاست به پیشنهاد تمدید رئال پاسخی نداده و منچستریونایتد سخت به دنبال جذب اوست. واران سال 2011 با رقم 10 میلیون یورو از لانس جذب شد. در حالی که تنها یک سال از قرارداد واران باقی مانده، هنوز تکلیف آینده او نامشخص است.

هفته گذشته رئال مادرید اجازه مذاکره منچستریونایتد و رافا واران را صادر کرد و به نظر می رسد توافق بین باشگاه انگلیسی و بازیکن قطعی است ولی در حالی که گفته می شد خیلی زود تکلیف واران مشخص خواهد شد، همه چیز به بن بست خورده است.

 

 

1626080

 

 

طبق ادعای مارکا و آاس، رئال پس از صادر کردن مجوز مذاکره یونایتد با واران، انتظار داشت که باشگاه انگلیسی جدیت بیشتری برای انتقال ستاره فرانسوی به خرج دهد ولی منچستر حاضر نیست بیشتر از 40 + 5 میلیون یورو هزینه کند. یونایتدها معتقدند با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد واران باقیمانده، می توانند او را با هزینه ای کمتر جدب کنند؛ در حالی که رئال روی بازیکن خود، 70 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

 

 

1625027

 

 

هیچکدام از دو باشگاه حاضر نیستند از موضع خود کوتاه بیایند و با این شرایط فعلا انتقال واران به بن بست خورده است.

ستاره فرانسوی که امروز در تمرینات پیش فصل شرکت خواهد کرد، انتظار داشت تکلیفش زودتر مشخص شود. او تمایل نداشت در تمرینات رئال حاضر شده و سپس به تمرینات یونایتد برود اما اکنون چاره ای ندارد جز صبوری. واران امیدوار است در روزها و هفته های آتی سرانجام رئال و یونایتد به یک توافق قطعی در مورد انتقال او دست پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها