کد خبر : 1769716 | 01 مرداد 1400 ساعت 13:43 | 27.6K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف آلفونسو دیویس؛

مدافع بایرن سپر انداخت: لوک شاو واقعا از من بهتر است

آلفونسو دیویس، مدافع بایرن مونیخ، اعتراف می کند که لوک شاو، ستاره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، در پست دفاع چپ از او بازیکن بهتری است.

مدافع بایرن سپر انداخت: لوک شاو واقعا از من بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ، ضمن تمجید از لوک شاو، مدافع ملی پوش انگلیسی منچستریونایتد می گوید که در رده بندی جهانی مدافعان، ستاره انگلیسی در رده ای بالاتر از او قرار می گیرد.

این مدافع احیا شده در اولدترافورد طی 12 ماه گذشته با نمایش های چشم نواز برای باشگاه و تیم ملی کشورش، بازگشتی خیره کننده به اوج داشته است.

 

دیویس نیز پس از ترک کانادا و حضور در آلیانز آرنا، به شدت اوج گرفت، اما این جوان 20 ساله با استعداد آماده است تا قبول کند که در حال حاضر پایین تر از ستاره تیم ملی انگلیس قرار دارد.

 

1626087

 

دیویس در یک پرسش و پاسخ در تیک تاک گفت: "من تازه دیده ام که نوشته اند ‘Luke Shaw is clear’ . این یعنی چه؟ یک نفر این را برای من توضیح دهد. من این اصطلاح را نمی‌فهمم."

یکی از فالوئرهای دیویس برای او نوشت که این یعنی لوک شاو بهتر است.

دیویس ادامه داد: "اوه! باشه الان گرفتم. یعنی او بهتر است. بله او واقعا بهتر است. او بازیکن واقعا خوبی است!

پس هر وقت که شما این اصلاح را درباره لوک شاو و اندی رابرتسون (دفاع چپ لیورپول) به کار می برید یعنی آنها بهتر هستند. الان معنی می دهد."

 

1532738

 

بایرن در تابستان 2018 با قراردادی که در آن زمان گرانترین قرارداد MLS بود دیویس را به خدمت گرفت و او در ژانویه 2019 به غول های آلمانی پیوست و بلافاصله به تیم اصلی وارد شد.

از همان ابتدا با توجه به سرعت فوق العاده دیویس در جلب نظرها آینده این دفاع چپ جوان روشن به نظر می رسید.

فصل 20-2019 برای دیویس فصلی به یاد ماندنی شد چرا که او توانست به بایرن در کسب سه گانه قهرمانی کمک کرد، قرارداد جدیدی را نیز با باواریایی ها به امضا رساند و در رای‌گیری پسر طلایی سوم شد.

 

او فصل گذشته از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود اما با این وجود توانست در 33 مسابقه در تمام رقابت ها برای بایرن به میدان برود و شهرت بیشتری کسب کند.

دیدگاه‌ها