کد خبر : 1769722 | 01 مرداد 1400 ساعت 14:02 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

رالف شوماخر:

قرارداد همیلتون تمدید شد چون ورستپن گفت نه!

رالف شوماخر، راننده سابق فرمول یک و برادر مایکل شوماخر افسانه ای، می گوید که دلیل تمدید قرارداد دو ساله مرسدس با لوییس همیلتون، پاسخ منفی مکس ورستپن به این تیم بوده است!

قرارداد همیلتون تمدید شد چون ورستپن گفت نه!

به گزارش "ورزش سه"، رالف شوماخر ادعا کرده است قرارداد جدید لویس همیلتون و مرسدس به این دلیل عملی شد که مکس ورستپن، راننده جوان ردبول، پیشنهاد مرسدس را برای پیوستن به این تیم نپذیرفت.

 

همیلتون در ابتدای ماه جولای قراردادی دو ساله با مرسدس امضا کرد تا این شراکت به شدت موفق در تاریخ فرمول یک را حداقل تا سال 2023 ادامه دهد. در همین بین نبرد جانانه راننده بریتانیایی هفت بار قهرمان جهان با مکس ورستپن پس از برخورد این دو در گرندپری انگلیس که جوان هلندی را راهی بیمارستان کرد و همیلتون را به رغم دریافت 10 ثانیه پنالتی به پیروزی رساند، ابعاد خصمانه تری به خود گرفته است.

 

1624613

 

این اظهار نظر رالف شوماخر نیز کمک چندانی به آرام تر کردن اوضاع نمی کند.

 

شوماخر در مصاحبه با بیلد گفت: "به نظر من تمدید قرارداد همیلتون اساسا به این معناست که مکس پیشنهاد مرسدس را رد کرده است. من معتقدم که مرسدس با هدف تضمین کامل آینده خود، تمام امیدهایش را روی قرارداد بستن با ورستپن گذاشته بود.

این ایده عملی نشد و به نظر من لوییس تنها جایگزین و گزینه دوم آنها بود."

 

همیلتون در سیلوراستون، با فاصله  13 مسابقه مانده به پایان فصل، فاصله خود و ورستپن را به 8 امتیاز کاهش داد، اما شوماخر کاملاً مطمئن نیست که این راننده بریتانیایی بتواند در مسابقات قهرمانی جهان 2021 هشتمین عنوان قهرمانی خود را کسب کند.

 

1626103

 

شوماخر افزود: "من کنجکاو هستم که بدانم مرسدس می تواند شرایط را در مسابقات قهرمانی جهان عوض کند یا خیر، چرا که ردبول هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و شاید آنها هنوز همه چیز را رو نکرده باشند.

 

در واقعیت این در نهایت به یک دوئل بین همیلتون و ورستپن ختم خواهد شد. امیدوارم هیچکس در این میان صدمه نبیند.

هر بار این دو من را بیشتر به یاد آیرتون سنا و آلن پراست و شیوه ای که آن دو عادت داشتند روی پیست رانندگی کنند، می اندازند."

 

 

دیدگاه‌ها