کد خبر : 1769728 | 01 مرداد 1400 ساعت 14:26 | 64K بازدید | 13 دیدگاه

در آزادی هم برد می‌خواهیم

نریمان جهان: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

بازیکن تراکتور می گوید به کسب سهمیه امیدوار هستند و از این رو تمام توانشان را مقابل پرسپولیس می گذارند.

نریمان جهان: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

به گزارش”ورزش سه”، از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر سرخپوشان تبریزی در اراک مهمان تیم آلومینیوم این شهر بودند که در پایان این بازی جنجالی موفق به یک پیروزی دلچسب شدند.


از همین رو سامان نریمان جهان یکی از بازیکنان کلیدی تیم تراکتور در رابطه با این بازی و گرفتن سهمیه آسیا گفت: خدا را شکر توانستیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم و برد شیرینی به دست بیاوریم و در کورس سهمیه آسیا بمانیم.ما تلاش خودمان را میکنیم و نتیجه دست خداست. می دانیم که تنها در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی شانس گرفتن سهمیه آسیا داریم. با احترام به بقیه تیم ها به نظرم شانس قهرمانی استقلال بیشتر از سایر رقبا است .ما تلاش خود را برای به دست آوردن رتبه چهارم انجام میدهیم تا ببینیم در جام حذفی چه اتفاقی می افتد.


وی درباره بازی هفته آینده تیم تراکتور در مقابل پرسپولیس‌صدرنشین گفت: همه بازیهای لیگ در هفته های پایانی سخت است.این بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و طبیعتا بازی دشواری خواهد بود،اما در چهار بازی اخیر خود سه برد داشتیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم.ان شالله برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.


نریمان جهان در واکنش به این موضوع که تراکتور در چهار بازی امسال خود مقابل سرخابی های تهران متحمل شکست شده و آیا این بار طلسم شکنی خواهد کرد گفت: به هرحال اتفاقات فوتبال است. در سال های گذشته که من در تراکتور بودم پیش آمده که سه  بازی را هم بردیم.ما برای برد می آییم و امیدواریم سه امتیاز بازی را کسب  و آن را به هوادارن عزیز و دوست داشتنی مان تقدیم کنیم.


هافبک تراکتور در پایان  در مورد تخصصش در گلزنی به تیم های پایتخت اینچنین عنوان کرد:شرایط هر بازی متفاوت است.باید ببینیم قسمت چه می‌شود، مهم این است بتوانم برای تیم خوب بازی کنم و‌ تراکتور  موفق باشد.

دیدگاه‌ها