کد خبر : 1769735 | 01 مرداد 1400 ساعت 14:40 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

بدرقه کشتی گیران المپیکی به سوی توکیو(عکس)

11 کشتی گیر ایرانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند، برای حضور در توکیو بدرقه شدند.

بدرقه کشتی گیران المپیکی به سوی توکیو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از امروز رسما المپیک توکیو 2020 افتتاح خواهد شد، کشتی گیران مثل دوره های قبلی به خاطر برگزاری مسابقاتشان در روزهای پایانی المپیک هنوز در تهران حضور دارند.


تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب روز 4 مرداد و 8 مردادماه راهی شهر توکیو ژاپن محل برگزاری بازی های المپیک می شوند و مسابقات کشتی بازی های المپیک روزهای 10 تا 16 مردادماه برگزار خواهد شد.


اما فدراسیون کشتی امروز مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو را در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد. این مراسم بدون مهمان برگزار شد و پدر شهید مصطفی صدرزاده بعنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت.

 

1626120


مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: در زمانی که در فدراسیون ووشو بودم سعی کردم جو مثبت و آرامش ویژه ای را به وجود آورم و در حال حاضر در کشتی نیز همان جو و آرامش را می بینم. کشتی توانست کرونا را که یک تهدید بود به فرصت تبدیل کرده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تمامی مسابقات و اردوهای خود را برگزار کند و امیدوارم که نتیجه زحمات خود را در المپیک ببینید.


در ادامه این مراسم کلیپی از تیم اعزامی به المپیک توکیو پخش شد و پدر شهید صدرزاده هدایایی را به رسم یادبود به نفرات اعزامی اهداء کرد و کشتی گیران با حضور بر مزار شهید گمنام با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.


فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ 800 میلیون تومان پاداش به کشتی گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء کرد.

 


اسامی 11 کشتی گیر اعزامی ایران به المپیک توکیو به شرح زیر است:

 

کشتی آزاد:
وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا اطری
وزن ۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی
وزن ۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی
وزن ۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

 

کشتی فرنگی:
60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی
67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی
77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی
97 کیلگرم: محمدهادی ساروی
130 کیلوگرم: امین میرزازاده

دیدگاه‌ها