کد خبر : 1769751 | 01 مرداد 1400 ساعت 15:43 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

شیخ به قائمشهر هم نمی‌رود؟

وضعیت مبهم دیاباته برای دیدار با نساجی

وضعیت مهاجم خارجی استقلال برای دیدار با نساجی مازندران مشخص نیست.

وضعیت مبهم دیاباته برای دیدار با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم استقلالی‌ها از زمانی که بعد از مرخصی طولانی به ایران برگشته، فقط چند دقیقه مقابل سایپا به میدان رفته است. نام دیاباته حتی در لیست بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال برای دیدار با نفت مسجدسلیمان هم حضور نداشت.


درباره این بازیکن گفته می‌شود که او به کادرفنی قبل از بازی اعلام کرده دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند برای تیمش بازی کند و به همین خاطر هم در لیست بازی با نفت قرار نگرفته است.


از این رو در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل شده دیاباته نیز طبیعتا شانس کار کردن با پزشکان را نداشته و به احتمال فراوان شاهد غیبت او مقابل نساجی نیز خواهیم بود.


این در شرایطی است که دیاباته در این فصل بارها به کادرفنی اعلام مصدومیت کرده و در ترکیب تیمش به میدان نرفته است. این مهاجم خارجی از ماه ها قبل مطالبات مالی زیادی از مسئولان باشگاه دارد و حتی به فیفا نیز در این خصوص نامه نگاری کرده است.


بی تردید مسئولان استقلال بعد از پایان فصل کار سختی برای حفظ و تمدید قرارداد دیاباته خواهند داشت اما اینکه او در مسابقات آینده نیز بتواند برای تیمش بازی کند یا اینکه می‌خواهد به میدان برود، مشخص نیست.

دیدگاه‌ها