کد خبر : 1769753 | 01 مرداد 1400 ساعت 15:53 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان و تلاش برای پایان خوش در لیگ بیستم

نقش ویژه اخباری برای آسیایی شدن تراکتور

دروازه‌بان باتجربه تراکتور در دو بازی آینده تیمش نیز نقش ویژه‌ای را برای کسب سهمیه آسیایی ایفا خواهد کرد.

نقش ویژه اخباری برای آسیایی شدن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در لیگ بیستم فصل فوق العاده ای را سپری کرده است. در ماه هایی که تراکتور با بحران های مختلفی مواجه شد و حتی مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه سه ستاره باتجربه اش را نیز از دست داد، محمدرضا اخباری به عنوان دروازه بانی که سال های زیادی را در فوتبال تبریز و برای تراکتور بازی کرده در نقش یک بزرگ تر بسیار موفق عمل کرد.


اخباری نه تنها در داخل زمین با واکنش های فوق العاده اش در جریان بازی های مختلف بارها باعث موفقیت تیمش شد، که در بیرون از زمین هم به عنوان یک بزرگتر در تراکتور نقشش را به خوبی ایفا کرد.

 

1626147


این دروازه بان که حالا دوباره به تیم ملی نیز رسیده و به نظر می‌رسد در 29 سالگی در اوج پختگی دوران فوتبالش قرار گرفته، در بازی گذشته تراکتور مقابل آلومینیوم اراک هم با چند واکنش دیدنی دروازه تیمش را نجات داد و شاید اگر او درون چارچوب سرخ‌پوشان نبود برد 3 بر یک حاصل نمی‌شد.


حالا اخباری برای دو بازی آینده تراکتور نیز انگیزه زیادی دارد. او بسیار علاقه مند است در فصل پربحران تراکتوری ها بتواند به عنوان کاپیتان جشن صعود دوباره به لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. بی تردید اخباری که در مصاف با استقلال روز خوبی را سپری کرد، در بازی این هفته با پرسپولیس نیز امیدوار است بار دیگر ناجی تراکتور شود و فصلی که سختی های زیادی کشیده را با خوشی به پایان ببرد.

دیدگاه‌ها