کد خبر : 1769757 | 01 مرداد 1400 ساعت 16:44 | 43.4K بازدید | 9 دیدگاه

با قراردادی تا 2026

رسمی؛ جیدون سانچو به منچستریونایتد پیوست

ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند با قراردادی 5 ساله از این پس برای منچستریونایتد توپ خواهد زد.

رسمی؛ جیدون سانچو به منچستریونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام جیدون سانچو به فوتبال انگلیس بازگشت و این بار برای یونایتد به میدان خواهد رفت. سانچو سال 2017 با رقم بسیار اندک 7 میلیون یورو از منچسترسیتی به دورتموند رفت و بلافاصله به عنوان یک پدیده مطرح شد.

او 4 سال بسیار خوب را در دورتموند پشت سر گذاشت و در حالی که تابستان سال گذشته نیز اصرار به جدایی داشت و می خواست راهی یونایتد شود، با ممانعت دورتموند ماندنی شد و در شرایطی که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده بود، سرانجام توانست مجوز جدایی بگیرد.

 

 

1626161

 

 

سه هفته پیش هر دو باشگاه منچستریونایتد و دورتموند اعلام کردند که بر سر این انتقال به توافق رسیده اند ولی همه چیز به اتمام یورو 2020 موکول شد. سانچو که در یورو اغلب نیمکت نشین بود و نتوانست برای انگلیس مهره ای ثابت باشد، در مصاحبه های خود ترجیح می داد از این انتقال صحبت نکند اما او بالاخره از امروز رسما بازیکن یونایتد خواهد بود.

 

 

1626160

 

 

قرارداد او به ارزش 85 میلیون یورو تا 2026 اعتبار دارد. ستاره ای که برای دورتموند 50 گل زد و 64 پاس گل داد، حالا یک مهره موثر جدید برای شیاطین سرخ خواهد بود و اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد قطعا از جذب او خوشحال است.

 

 

1626159

 

 

سانچو پس از قطعی شدن انتقالش به یونایتد گفت:« همیشه قدردان دورتموند خواهم بود. باشگاهی که به من فرصت بازی در سطح اول فوتبال دنیا را داد ولی همیشه آرزویم بازگشت به فوتبال انگلیس بود.

پیوستن به یونایتد، تحقق یک رویاست و نمی توانم برای بازی در لیگ برتر صبر کنم. یونایتد تیمی متشکل از بازیکنان جوان است و می دانم که کنار هم می توانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم. برای شروع کارم در یونایتد هیجان زده ام.»

 

 

دیدگاه‌ها