کد خبر : 1769761 | 01 مرداد 1400 ساعت 17:08 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

برای مقابله با ایران

سوریه از یونان بازیکن وارد می‌کند(عکس)

عبدالرحمن ویس که برای تیم ملی زیر 21 ساله های یونان نیز به میدان رفته بود، تصمیم گرفت تابعیت سوریه را پذیرفته و برای این کشور به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال سوریه روز گذشته اعلام کرد که "عبدالرحمن ویس" بازیکن سوری الاصل به تیم ملی فوتبال این کشور پیوسته است. فدراسیون فوتبال سوریه در یک کلیپ که در حساب رسمی خود در فیس بوک منتشر کرد، نشان می دهد که او بابت پیوستن به این تیم خوشحال است.


عبدالرحمن ویس بازیکن سوری الاصل که تابعیت یونانی دارد، روز پنجشنبه اعلام کرد که تصمیم دارد به تیم ملی فوتبال سوریه بپیوندد. ویس که یک مدافع راست است و در حال حاضر در باشگاه یونانی "او.اف.آی کرته" بازی می کند، سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 ساله های یونان را نیز در کارنامه دارد.

 

1626166


چندی پیش کمپینی در سوریه با هدف دعوت از ویس برای حضور در تیم ملی این کشور برگزار شد که نبیل معلول تونسی مربی سابق تیم ملی سوریه با شرط اطمینان از قانونی بودن این کار، با پیوستن وی به تیم ملی موافقت کرده بود و اتحادیه فوتبال سوریه در این باره با "فیفا" نامه نگاری های لازم را به عمل آورد تا اطمینان حاصل کند که حضور این بازیکن در تیم ملی سوریه مشکل قانونی ندارد.


در نهایت فیفا حضور عبدالرحمن ویس را در تیم ملی سوریه به شرط تکمیل مدارک قانونی و کسب رضایت بازیکن تأیید کرد. تیم ملی فوتبال سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. کره جنوبی، عراق، امارات و لبنان دیگر تیم های حاضر در این گروه هستند.

دیدگاه‌ها