کد خبر : 1769762 | 01 مرداد 1400 ساعت 17:14 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه‌نویی به من جسارت داد؛

برزای: غُصه خوزستان را می‌خورم

مدافع راست گل‌گهر سیرجان می‌گوید امیر قلعه‌نویی به او جسارت بازی در خط دفاعی را داد که تجربه جدیدی برایش محسوب می‌شود.

برزای: غُصه خوزستان را می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای درباره برتری گل‌گهر مقابل سایپا گفت: سایپا فراتر از چیزی بود که فکرش را می‌کردیم. آنها واقعا عملکرد خوبی داشتند و یکی از دلایلش می‌تواند این باشد که به کادر فنی شان شوک وارد شد و دیگر دلیل‌شان هم انگیزه برای بقا در لیگ بود که تا لحظه آخر جنگیدند، اما خدا به ما نظر کرد و در حالی که چند دقیقه بیشتر تا پایان بازی نمانده بود، به گل رسیدیم و پیروز شدیم.

 

او در مورد پنالتی که برای سایپا گرفته شد، اما تبدیل به گل نشد ابراز کرد: در مورد پنالتی  نظری ندارم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند ولی باید از مهرداد بشاگردی تشکر کنیم که آن توپ را گرفت و موجب پیروزی ما شد. حالا می‌توانیم باز هم به گرفتن سهمیه آسیایی فکر کنیم . مگر می شود جایی امیرقلعه‌نویی باشد و آن تیم سهمیه نگیرد؟

 

برزای که در این فصل به‌عنوان مدافع راست بازی کرده و ۴ پاس گل هم داده، در این خصوص عنوان کرد: هر جا آقای قلعه‌نویی بگوید من بازی می‌کنم و موفقیت تیم برایم مهم است. تلاشم را کردم که در آن پست مثمر باشم و تجربه جدیدی بود؛ شاید خودم هم فکر نمی‌کردم که بتوانم آنقدر عقب بازی کنم ولی امیر خان این جسارت را به من داد و خوشحالم که به نوعی توانستم جواب اعتماد او و کادرفنی را بدهم.

 

مدافع گل‌گهر در مورد دیدار آینده تیمش عنوان کرد:  بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم. آنجا هوا خیلی گرم است. باید دو بازی پیش رو را با برد پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به هدفمان که کسب سهمیه آسیایی است. برسیم ان‌شاالله بتوانیم نمایش خوبی مقابل تیم نفت داشته باشیم و همانند چند بازی  اخیر با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.

 

برزای اضافه کرد: من خودم بچه بهبهان هستم و این روزها خیلی زیاد غصه خوزستان را می‌خورم. این شرایط واقعاً اسفناک است و به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش از مردم همیشه همراه می خواهم که به مردم کمک کنند. واقعا اینقدر این موضوع ناراحت کننده است که نمی‌دانم چه بگویم.

دیدگاه‌ها