کد خبر : 1769776 | 01 مرداد 1400 ساعت 18:42 | 39K بازدید | 3 دیدگاه

دستمزد نجومی سوپر ایجنت ایتالیایی؛

رایولا در صدر لیست گران‌ترین مدیربرنامه‌های دنیا

مینو رایولا، ایجنت قدرتمند فوتبال، برای هر جابه‌جایی بازیکنانش بیش از هر همکار دیگرش دستمزد دریافت می کند و اکنون می‌تواند از انتقال پل پوگبا در این تابستان ثروتی به جیب بزند.

رایولا در صدر لیست گران‌ترین مدیربرنامه‌های دنیا

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا، ایجنت قدرتمندی که سر الکس فرگوسن هم با او مشکل داشت، یکی از بزرگترین ایجنت ها در جهان فوتبال است و مدیریت برنامه های ستاره هایی از زلاتان ابراهیموویچ گرفته تا جی جی دوناروما را بر عهده دارد.

رایولا در تابستان امسال با پایان یافتن قرارداد دوناروما با میلان، موفق شد دروازه بان ایتالیا را به PSG منتقل کند و علی رغم اینکه تیم لیگ یک فرانسه هیچ مبلغی را بابت هزینه نقل و انتقالات خرج نکرده، این ایجنت مطمئناً مبلغ هنگفتی را بابت این انتقال به دست آورده است.

 

در واقع بر اساس یک گزارش این ایجنت 53 ساله در کسب درآمد از نقل و انتقالات به مراتب بهتر از ژرژ مندس و جاناتان بارنت که از دیگر ایجنت های قدرتمند جهان فوتبال هستند، عمل می کند.

طبق مطالعه ای که توسط OLBG انجام شده است، بر اساس آمارهای فوربس این هلندی متولد ایتالیا بیش از 955 هزار یورو برای هر معامله ای که انجام می دهد درآمد دارد.

 

1596882

 

ژرژ مندس که نماینده چهره هایی چون ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو است و تاثیر زیادی روی باشگاه وولورهمپتون دارد، برای هر قرارداد بیش از 606 هزار یورو دستمزد دریافت می کند.

 

بارنت که مشهورترین مشتری اش گرت بیل است، به طور متوسط از هر قرارداد بیش از 183 هزار یورو عایدش می شود اما تعداد مشتریانش بسیار بیشتر از دو ایجنت قبلی است.

بارنت که همچنین نماینده میسون مونت نیز هست، در لیست ایجنت هایی با بیشترین دستمزد بر هر قرارداد حتی در رده پنجم هم نیست و ایجنت وسام بن یدر یعنی میسا ان دیایه بالاتر از بارنت و ژرژ مندس در این لیست قرار دارد.

ان دیایه برای هر قرارداد بیش از 636 هزار یورو دستمزد می گیرد و ایجنت ولکار استروت هر بار که بازیکنانش جا به جا می شوند بیش از 453 هزار یورو به جیب می زند.

 

1626188

 

رایولا این تابستان نیز ممکن است پول هنگفت دیگری به دست بیاورد؛ البته اگر شایعات درباره جا به جایی پل پوگبا درست باشد.

 

گزارش شده که هافبک منچستریونایتد پیشنهاد امضای قرارداد جدید با شیاطین سرخ را رد کرده و قرارداد فعلی او نیز در تابستان آینده به پایان خواهد رسید، به همین دلیل باشگاه آماده است تا او را به فروش برساند.

قرارداد دیگری که می تواند جیب رایولا را بیش از پیش پر کند به ارلینگ هالند مربوط می شود و اینکه آیا ستاره جوان دورتموند این تابستان بوندسلیگا را به مقصدی تازه ترک خواهد کرد؟

 

1626187

 

این ستاره نروژی یک بند آزادسازی 90 میلیون یورویی دارد اما این بند تا تابستان سال بعد فعال نمی شود.

چلسی مشتاق است تا این ستاره 21 ساله را به خدمت بگیرد هر چند دورتموند حاضر به فروش نیست مگر اینکه آبی ها 210 میلیون یورو پرداخت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها