کد خبر : 1769782 | 01 مرداد 1400 ساعت 20:00 | 69K بازدید | 9 دیدگاه

انتخاب غیرممکن واینالدوم بین بارسا و PSG؛

از بچگی طرفدار بارسلونا بودم

جورجینیو واینالدوم روز گذشته رسما به عنوان بازیکن PSG معرفی شد و برای نخستین بار درباره پاسخ منفی اش به بارسا صحبت کرد.

از بچگی طرفدار بارسلونا بودم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم پس از رونمایی توسط پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن جدید این باشگاه، درباره اینکه چقدر پاسخ رد دادن به بارسلونا و انتخاب PSG برایش سخت بوده صحبت کرد.

واینالدوم در مراسم رسمی رونمایی اش به عنوان بازیکن غول پاریسی به تلویزیون PSG گفت: "من به پایان قراردادم با لیورپول رسیده بودم و چندین باشگاه با من تماس گرفته بودند. وقتی نوبت به پیشنهاد PSG رسید همه چیز خیلی خوب بود و من سریع امضا کردم."

 

1626212

 

طبق گفته های این هافبک هلندی به نظر می رسد که او به محض دریافت پیشنهاد PSG دیگر تردیدی برای امضای قرارداد نداشت هر چند که پیش از آن با بارسا به توافق رسیده بود!

واینالدوم ضمن صحبت درباره بارسا روشن کرد که با وجود پاسخ مثبت سریعش به پاریسی ها، انتخاب آسانی پیش روی او نبوده است: "انتخاب بین بارسا و PSG انتخاب واقعا پیچیده ای بود چرا که من از بچگی طرفدار بارسا بوده ام."

 

بازیکن جدید پاریسی ها توضیح داد که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی PSG، نقش مهمی در این انتخاب داشت.

 

1626213

 

واینالدوم گفت: "پوچتینو پیش از این تلاش کرده بود تا من را به تاتنهام ببرد و به همین دلیل من از قبل با او صحبت هایی کرده بودم.

تمام مسئولان باشگاه کاری کردند که من احساس کنم آنها واقعا من را می خواهند و این هم واقعا روی تصمیم من تاثیر گذاشت."

 

ملی پوش هلندی همچنین توضیح داد که نحوه بازی PSG به خوبی با او جور در می آید.

 

1626214

 

واینالدوم گفت: "ما در لیورپول فوتبال واقعا هجومی بازی می کردیم. فوتبال تهاجمی بازی کردن فلسفه ای است که مناسب من است و PSG تیمی است که این نوع فوتبال را بازی می کند."

 

واینالدوم همچنین درباره آرزویش در بردن جام با باشگاه جدیدش صحبت کرد: "من در باشگاه هایی که در آنها بازی کردم نشان داده ام که بازیکنی هستم که می خواهم عناوین قهرمانی ببرم. من ذهنیت و روحیه ای دارم که همواره می خواهم بهتر شوم که از هم تیمی ها و مربیانم چیزهای جدید بیاموزم.

من تلاش خواهم کرد که همین رفتار و ذهنیت را به تیم بیاورم و تا جای که ممکن است هر چه سریع تر با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوم.

PSG می خواهد قهرمان شود و آنها باشگاهی هستند که در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند، باشگاهی که در یک فینال چمپیونزلیگ بازی کرده و همچنین فصل گذشته به نیمه نهایی رسیده است.

من فکر می کنم این یک پروژه عالی است و ما در حال ساخت تیمی هستیم که بتواند به این اهداف برسد."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها