کد خبر : 1769788 | 01 مرداد 1400 ساعت 21:00 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی PSG آگاه از برنامه ستاره فرانسوی؛

پوچتینو می‌داند امباپه در پاریس نمی‌ماند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، می داند که تصمیم کیلیان امباپه، ستاره جوان پاریسی ها، برای جدایی از این باشگاه تغییر نکرده است.

پوچتینو می‌داند امباپه در پاریس نمی‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو پس از بازگشت کیلیان امباپه از تعطیلات بار دیگر ستاره تیمش را در اختیار دارد و می داند که با وجود لبخند گرم و صمیمانه مهاجم با استعداد فرانسوی در تست های پزشکی امروز، هیچ چیز تغییر نکرده است. امباپه تصمیم جدی به جدایی از PSG دارد.

حتی حضور او در رونمایی از پیراهن فصل بعد پاری سن ژرمن نیز بیشتر برای فرونشاندن شایعات درباره آینده امباپه بود چرا که در صورت غیبت این بازیکن تیتر روزنامه های روز بعد را به خوبی می شد حدس زد!

از همان لحظه اول امباپه خواسته است تا روشن کند که قرار نیست موضع خود را تغییر دهد. تصمیم او بر جدایی جدی است و همچنین نمی خواهد که با اعمال قدرت پیش از پایان قراردادش پارک دو پرنس را ترک کند. اما همچنان بر سر عقیده خود و عدم تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن خواهد ماند.

 

1624756

 

پوچتینو از همان ابتدا که به عنوان مربی حرفه خود را آغاز کرد، به دلیل حفظ یک رابطه عالی با همه بازیکنانش، شناخته شد. در تاتنهام  آینده فوتبالیست هایی مانند هری کین، دله آلی یا اریکسن با آینده مربی آرژانتین گره خورده بود. بین آنها تعهدی متولد شد که باعث شد آنها با تمام وجود برای کسب یک عنوان قهرمانی تلاش کنند، هر چند که در نهایت در فینال چمپیونزلیگ برابر لیورپول در استادیوم واندا مترو پولیتانو شکست خوردند و به این هدف نرسیدند.

در PSG پوچتینو می دانست چگونه به بازیکنان اعتماد کند و هنگامی که وزن و قدرت بازیکنانی مانند نیمار یا امباپه تایید شد، فضای لازم را برای تمدید قرارداد هر دو ستاره ایجاد کرد. برای تمدید قرارداد نیمار مشکل اساسی پیش نیامد و بازیکن سابق بارسلونا در نهایت آینده خود را به PSG گره زد.

با این حال این روش روی امباپه جواب نداد. برعکس. مهاجم فرانسوی در آخرین هفته های فصل گذشته به پوچتینو اعلام کرد که آینده او در باشگاه پاریسی فراتر از 30 ژوئن 2022 نخواهد بود.

 

1595620

 

رابطه خوب

رابطه پوچتینو و امباپه بسیار عالی است و امباپه همیشه احساس حمایت از سوی تصمیم گیری های ورزشی مربی کرده و کاملاً تصمیمات او را درک کرده است. در طول فصل گذشته آنها با یکدیگر صحبتی طولانی داشتند و اکنون نیز هنوز همه چیز به همان شکل است.

امباپه به تمرینات باشگاه بازگشته و با وجودی که مدیران قطری PSG تصمیم دارند او را در صورت ماندن در طلا غرق کنند، تصمیم او همچنان بر رفتن است. او قصد ندارد قرارداد جدیدی امضا کند و منتظر تماس رئال مادرید است.

پوچتینو هر چه که از دستش بر می آمده برای تغییر نظر امباپه انجام داده است اما تصمیم این بازیکن قطعی است و نه مربی و نه هیچکس دیگری نمی تواند آن را تغییر دهد.

 

1619643

 

مادرید در انتظار

رئال مادرید هنوز منتظر آن لحظه ایده آل است که در آن مذاکرات بتوانند آغاز شوند و امضای امباپه را شاید در همین تابستان پای قرارداد ببینند.

 

پاریسی ها که به نظر می رسد کم کم دارند مطمئن می شوند که امباپه تصمیم خود را تغییر نمی دهد، به دنبال جایگزینی برای پر کردن جای خالی این ستاره با استعداد هستند، نام لیونل مسی و حتی کریستیانو رونالدو به همین منظور در هفته های اخیر در ارتباط با PSG مطرح شده است.

پاریسی ها در حال حاضر با جذب سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جی جی دوناروما و اشرف حکیمی خود را تقویت کرده اند اما برای تقویت قوای رهبری تیم تمدید قرارداد با امباپه چیزی است که به آن نیاز دارند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها