کد خبر : 1769789 | 01 مرداد 1400 ساعت 21:21 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

یورگن کوهلر:

هالند هنوز در کلاس جهانی نیست، امباپه پتانسیل بیشتری دارد

یورگن کوهلر، اسطوره بورسیا دورتموند، معتقد است که ارلینگ هالند، ستاره این تیم، به رغم آمار خیره کننده گل هایش هنوز بازیکنی در کلاس جهانی نیست.

هالند هنوز در کلاس جهانی نیست، امباپه پتانسیل بیشتری دارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل فوق العاده در بروسیا دورتموند، ارلینگ هالند ماه‌هاست که سوژه گمانه زنی های متعددی است و باشگاه های زیادی علاقمند به جذب او هستند.

ستاره نروژی فصل گذشته در تمام رقابت ها 41 گل به ثمر رساند و باشگاه چلسی سمج ترین مشتری او در این تابستان است.

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیش از آغاز فصل جدید یک مهاجم در کلاس جهانی می خواهد و برای این منظور ارلینگ هالند 21 ساله را مد نظر دارد.

 

1626227

 

یورگن کوهلر اما معتقد است که هالند هنوز به آن سطح نرسیده و کیلیان امباپه، ستاره PSG، پتانسیل های بیشتری دارد.

کوهلر درباره هالند گفت: "او هنوز یک بازیکن در کلاس جهانی نیست. او مهاجم سطح بالایی است و همه توانایی ها برای این کار را دارد اما هنوز باید آن را اثبات کند.

او آن ویژگی و آن کلاس مضاعف را کم دارد. در 21 سالگی تا همین الان هم راه زیادی را آمده است. این فوق العاده است. من مطمئنم که او همیشه آن ابزاری را که می خواهد پیدا خواهد کرد تا توقف ناپذیر باشد. با تجربه است که کلاس جهانی به دست می آید."

 

1626226

 

اسطوره 55 ساله دورتموند که در طول دوران بازی اش در این تیم جام قهرمانی در چمپیونزلیگ را بالای سر برده بود، در ادامه با مقایسه هالند و کیلیان امباپه، ادعا کرد که فوق ستاره PSG بیشتر شبیه به بازیکنی در کلاس جهانی است.

 

کوهلر افزود: "کیلیان امباپه بیشترین پتانسیل را دارد. من او را بیشتر به عنوان یک فوتبالیست در کلاس جهانی می بینم چرا که او فقط به سرعتش تکیه نمی کند.

او چه می کند؟ کنترل توپ های کوتاه. امباپه در هیچ چیز عجله نمی کند."

 

دیدگاه‌ها