کد خبر : 1769792 | 01 مرداد 1400 ساعت 21:48 | 50.4K بازدید | 3 دیدگاه

روی پاتریسیو:

به خاطر مورینیو پیشنهاد رم را قبول کردم

روی پاتریسیو، دروازه بان جدید رم، می گوید که در این باشگاه فشار مقایسه شدن با آلیسون را حس نمی کند و به خاطر حضور ژوزه مورینیو پیشنهاد این باشگاه را پذیرفته است.

به خاطر مورینیو پیشنهاد رم را قبول کردم

به گزارش "ورزش سه"، روی پاتریسیو می گوید که حضور ژوزه مورینیو در این باشگاه نقشی کلیدی در انتقال او به پایتخت ایتالیا داشته است و همچنین تاکید کرده که هیچ نگرانی در ارتباط با پر کردن جای آلیسون ندارد.

آلیسون بکر برزیلی در سال 2018 از رم به لیورپول رفت و از آن زمان جالوروسی نتوانسته یک جایگزین مطمئن برای او بیابد.

1626232

 

پاتریسیو در مراسم رسمی رونمایی خود به عنوان دروازه بان جدید رم به رسانه ها گفت: "مسئله نه در مورد نگرانی است و نه انگیزه. با ورود هر بازیکن به یک باشگاه جدید انتظارات زیادی به وجود می آید.

من اینجا هستم تا کار کرده و هر روز پیشرفت کنم. در حال وفق دادن خودم با تیم هستم، هر روز یاد می گیرم و احساس خوبی دارم. من برای کمک به این تیم انگیزه دارم."

 

این دروازه بان 33 ساله با قراردادی 11.5 میلیون یورویی به علاوه 2.5 میلیون یورو پاداش از وولورهمپتون به رم پیوست. او قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا کرده است.

پاتریسیو افزود: "من خیلی مفتخرم که رم به جذب من علاقه داشت. همه از عظمت این باشگاه آگاه هستند و جنگیدن برای به دست آوردن اهداف این تیم باعث افتخار است.

واضح است که وقتی من به پیوستن به رم رضایت دادم، این کار را به دلیل اهمیت این باشگاه و مربی انجام دادم.

 

1626230

 

این برای من افتخار است که نماینده این باشگاه هستم و از آن دفاع می کنم و این مربی را در اختیار دارم. هنگام پیوستن به تیم جدید همه می خواهند بهترین تلاش خود را انجام دهند. بعضی اوقات این اتفاق می افتد، گاهی نه.

من قول می دهم حداکثر تعهد را داشته باشم و در اسرع وقت اینجا جا بیافتم. در کنار هم می توانیم آرزوی پیروزی و رسیدن به اهداف خود را بلندپروازانه تر دنبال کنیم.

من فقط پنج روز است که اینجا هستم، بنابراین هنوز هم باید بفهمم که چگونه دفاع می کنیم و بازی را از خط دفاع راه می اندازیم، وقت خواهیم داشت که در این زمینه کار کنیم.

از نظر ارتباطی، بدون شک مهم است که بتوانم منظور خودم را به مدافعان بفهمانم. من در حال یادگیری کلمات کلیدی هستم تا با هم تیمی هایم صحبت کنم و بگذارم آنها به من کمک کنند. "

دیدگاه‌ها