کد خبر : 1769860 | 02 مرداد 1400 ساعت 09:59 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

موفقیت شمشیربازی تصادفی نیست

صالحی امیری: کمی صبور باشید!

رییس کمیته ملی المپیک با تقدیر از عملکرد شمشیربازان و تنها دختر قایقران ایران از مردم خواست که برای ثبت موفقیت ها صبور باشند.

صالحی امیری: کمی صبور باشید!

به گزارش "ورزش سه"، رضا صالحی امیری که امروز در سالن شمشیربازی المپیک توکیو 2020 حاضر شده و نظاره گر سه پیروزی از سوی ملی پوشان ایران در دور نخست بود، بعد از این اتفاق اظهار داشت: سه پیروزی ای که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده و نتیجه سالها زحمت ملی پوشان، مربیان و در راس آنها، آقای باقرزاده است. شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و انشالله در ادامه راه هم با همین شرایط ادامه می دهند. 


وی افزود: به نظر من، یکی از پدیده های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ ، تیم شمشیربازی ما خواهد بود. امیدوارم که در ادامه راه هم  ورزشکاران همین روند را  ادامه دهند.


رییس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبتهایش به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و از نازنین ملایی نام برد و گفت: دیروز هم دیدید که دختر قایقران شایسته ایران چه نتیجه خوبی ثبت کرد. آنهم در شرایطی که در ایران پیست ۲۰۰۰ متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده است و در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است.


صالحی امیری که عازم سالن تکواندو بود، گفت: من امیدوارم در تکواندو و سایر رشته ها هم شاهد اتفاق های خوبی باشیم. آنچه در قایقرانی و شمشیربازی ثبت شد، حکایت از این دارد که کاروان ایران شروع خوش یمنی داشته است. فقط باید به این نکته توجه کنیم که در این روزها کمی صبور باشیم.

دیدگاه‌ها