کد خبر : 1769890 | 02 مرداد 1400 ساعت 11:55 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

پاکدامن هم بعد از عابدینی و رهبری حذف شد

ژیلاگی، کابوس شمشیربازان ایرانی در توکیو

دست شمشیر بازی ایران در بخش انفرادی شمشیربازی المپیک 2020 از مدال کوتاه ماند.

ژیلاگی، کابوس شمشیربازان ایرانی در توکیو

به گزارش "ورزش سه"، شمشیربازی ایران در المپیک 2020 با سه نماینده در سابر انفرادی کار خود را از صبح امروز آغاز کرد. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری سه نماینده ایران در این رشته بودند که انتظار می رفت حداقل یکی از آنها با حضور در مراحل پایانی، کار خود را با کسب مدال به پایان برساند. این اتفاق اما رخ نداد و شمشیر بازی ایران در بخش انفرادی کار خود را در مرحله یک چهارم نهایی به پایان رساند.

 

هر سه نماینده ایران تا مرحله یک هشتم نهایی بالا آمدند اما علی پاکدامن بود که موفق شد از این مرحله عبور کرده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. پاکدامن در مرحله مقدماتی موفق شد حریف مجارستانی خود را شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. او در مرحله یک هشتم نهایی هم موفق شد حریف خود را با نتیجه 15 بر 9 برده و به جمع 8 نفر نهایی صعود کند.

 

در حالی که با حذف عابدینی و رهبری، پاکدامن تنها شانس کسب مدال در سابر انفرادی به شمار می رفت در مرحله یک چهارم نهایی سدی به نام ژیلاگی مجار این اجازه را به او نداد. ژیلاگی که در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست دادن عابدینی شده بود در این مرحله هم با حساب 15 بر 6 پاکدامن را شکست داد تا آخرین ورزشکار ایرانی حاضر در جدول سابر انفرادی المپیک هم از دور رقابت ها کنار برود.

دیدگاه‌ها