کد خبر : 1769897 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:22 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

پورموسوی و نگرانی بابت قضاوت حاج ملک

صنعت نفت آبادان در شرایطی این هفته به مصاف فولاد خواهد رفت که انتخاب حاج ملک نگرانی‌هایی در اردوی طلایی‌پوشان شکل داده است.

پورموسوی و نگرانی بابت قضاوت حاج ملک

به گزارش "ورزش سه"، دربی جنوبی‌ها اینبار با اعلام فدراسیون با قضاوت حاج ملک و کمک‌هایش همراه خواهد بود. این در حالیست که آخرین قضاوت حاج ملک برای صنعت نفت با حواشی زیادی همراه بود.

 

داور شمالی فوتبال ایران که اینبار هم راهی جنوب شده پیش از این قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال را برعهده داشته که این بازی با انتقاد و گلایه زیادی از سوی طلایی‌پوشان همراه بود. پورموسوی که با اشاره به صحنه‌هایی که حاج ملک به اشتباه علیه آنها قضاوت کرده بود، مصاحبه تندی را متوجه کمیته داوران و فدراسیون فوتبال کرده بود اکنون امیدوار است این داور باسابقه فارغ از اتفاقات آن بازی و خصوصا جبهه گیری های کادر صنعت نفت آبادان، در این دربی قضاوت بی نقصی را به جا بگذارد.

 

پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در اینباره می‌گوید: ما همواره به داوران احترام گذاشته‌ایم و چیزی جز سوت عادلانه از آنها انتظار نداشته‌ایم. شرایط داوری فوتبال به شکلی است که مطمئنا همه باید کمک کنیم تا فضا بدون تنش دنبال شود ‌و البته این اشتباهات تا حد زیادی کاهش یابد. ما کاملا اتفاقات آن بازی (استقلال) را فراموش کرده‌ایم و مطمئن هستیم آقای حاج ملک و کمک‌هایش بدون در نظر گرفتن آن بازی و واکنش‌های اعضای نفت در آن مقطع که مسلما به دلیل ناراحتی از این باخت تلخ بوده، قضاوت خواهند کرد و ما به سلامت ایشان و جامعه داوری ایمان داریم.

دیدگاه‌ها