کد خبر : 1769898 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:27 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو سنسی:

هدف اینتر دفاع از عنوان قهرمانی است

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر تاکید کرد هدف این تیم در فصل جدید دفاع از عنوان قهرمانی خواهد بود.

هدف اینتر دفاع از عنوان قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم فتح اسکودتو بعد از 11 سال، در پایان فصل آنتونیو کونته از اینتر جدا شده و جای خود را به سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو داد. استفانو سنسی که بخش زیادی از فصل قبل را به علت مصدومیت از دست داده بود، مدعی شد از کادر فنی جدید نراتزوری چیزهای زیادی یاد خواهد گرفت.

 

استفانو سنسی گفت: "همه چیز در اردوی پیش فصل اینتر به خوبی پیش می رود و شور و شوق فراوانی در بین بازیکنان در این مقطع وجود دارد. ما در تلاش هستیم تا هرچه بیشتر خود را برای رقابت با دیگر تیم ها در فصل جدید آماده کنیم. می دانیم که همه رقبای اینتر برای فصل پیش رو تقویت شده اند.

 

1533370

 

اما ما فقط باید به عملکرد خودمان فکر کرده و برای انجام کارهای بزرگ در فصل بعد با تمام وجود تلاش کنیم. هدف اصلی اینتر دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا خواهد بود و شور و اشتیاق فراوانی برای تلاش در مسیر این هدف وجود دارد.

 

این یک نقطه شروع خوب برای فصل جدید اینتر است، سیمونه اینزاگی و کادر فنی او تاثیر مثبت و فوق العاده ای روی عملکرد من در این مدت کوتاه داشته اند. کادر فنی جدید اینتر افرادی کارآمد هستند که قصد دارند در این باشگاه کار کرده، ، ایده خود را در مورد فوتبال به ما  انتقال دهند و ما نیز از آنها چیزهای زیادی یاد می گیریم."

دیدگاه‌ها