کد خبر : 1769900 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:29 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

سردار بوعلی گفتند همه استان را بسیج می کنیم؛ 

نائیجی: در لیگ برتر هم مثل ما بازی نمی‌کنند

دروازه بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز می گوید رقابت های لیگ یک در هفته پایانی بسیار بی نظم برگزار شده است.

نائیجی: در لیگ برتر هم مثل ما بازی نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز پس از مدت ها بار دیگر به رقابت های لیگ برتر بازگشت و این در شرایطی بود که محمد حسین نائیجی دروازه بان سابق تیم های پرسپولیس، استقلال، گسترش فولاد و ...  در دروازه این تیم بود و موفق به ثبت 11 کلین شیت در طول فصل شد. او در گتفگویی با "ورزش سه" در رابطه با این صعود اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر. بازی خیلی حساسی در روز آخر داشتیم. دو سه تیم هم امتیاز بودند و شرایط سخت بود ولی ما می خواستیم اول بشویم. خدا را شکر که این اتفاق هم افتاد و این پیروزی را تقدیم فوتبالدوستان خوب شیراز می کنیم. 


او سپس با اشاره به شرایط سنی فجرسپاسی و نمایش این تیم در رقابت های لیگ برتر که آن را مزیت رقابتی این تیم در مقایسه با رقبا عنوان می کند، اضافه کرد: میانگین سنی ما زیر 23 سال است. تیم را آقای مهابادی بسته بود ولی کسی فکر نمی کرد حتی بین 10 تیم برتر قرار بگیرد. تیم متحدی داشتیم و همه دوست داشتیم تیم نتیجه بگیرد. نیم فصل دوم به این نتیجه رسیدی که می توانیم فوتبال بازی کنیم. من  در تیم خونه به خونه و خیلی از تیم های دیگر هم بوده ام ولی در این تیم همه یکدل بودند و فوتبال بسیار خوبی را هم بازی می کردیم که به نظرم حتی در لیگ برتر هم خیلی از تیم ها مثل ما بازی نمی کنند. این پیروزی را تقدیم می کنیم به مردم شیراز و روح شهید سپاسی. 

 

1626415


او سپس در مورد پست خود نیز صحبت کرد و گفت: باید تشکر کنم از مسعود همامی مربی گلرهای تیم که تمرین های خوب و عالی می گذاشت. در طول فصل تمرینات بسیار خوبی داشتیم. خط دروازه  پست بسیار مهمی است و تیم هم جوان بود و کار سخت تر می شد و باید با بچه ها مدام صحبت می کردم ولی واقعا سال خیلی خوبی را در کنار تمام بازیکنان و مجموعه تیم داشتیم.


از نائیجی در مورد سرنوشت تیم در لیگ  برتر پرسیدیم و اینکه فجر چطور می خواهد در مسابقات ظاهر شود. او در واکنش به این سوال گفت: از زمانی که سردار بوعلی آمده اند، همه جوره سنگ تمام گذاشته اند و پول هایمان را به موقع می گرفتیم. آقای فلاح هم به موقع پیگیر همه مسائل بودند. سردار بوعلی می گفتند کل استان را بسیج می کنیم و می گفتند می‌خواهیم درمیان تیم های بالای جدول باشیم. این تیم به چند بازیکن نیاز دارد تا بتواند مقابل تیم های بزرگ ارز اندام کند. در چند روز آینده شرایط مشخص می شود. شیراز با این همه  امکانات باید ورزشگاه بهتری داشته باشد. او سپس در واکنش به شرایط چمن ورزشگاه پارش شیراز عنوان کرد: عظمتش ما را می گرفت ولی کیفیت چمن فوق العاده بد.  خیلی از بازی ها به خاطر چمن نتوانستیم بازی کنیم. امیدوارم کمک کنند تا یک ورزشگاه خوب در شان شیراز فراهم شود. در لیگ برتر شرایط فرق می کند و امیدوارم ویترین خوبی در مسابقات داشته باشیم.


او در مورد اتفاقات هفته پایانی نیز بیان کرد: واقعیتش بین نیمه که برق قطع شده بود، اصلا اتفاق خوبی نبود. بچه ها کاملا سرد شده بودند. اگر اتفاق بدی می افتاد، زحمت یک شهر به باد می رفت.

 

1626416

دیدگاه‌ها