کد خبر : 1769901 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:30 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

آمار فاز تهاجمی سرخ‌ها

عبدی فرمانده توپخانه پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس با گلزنی در همه جام‌های این تیم، به مرد اول خط هجومی سرخ‌ها تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تا این جای کار در هر یک از دو نیم فصل، 21 گل به ثمر رسانده‌اند، با این تفاوت که هنوز دو بازی از نیم فصل دوم لیگ باقی مانده است. 


پرسپولیس در نیم فصل دوم با بازگرداندن مهدی ترابی، جذب شهریار مغانلو و با کمی تاخیر، پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر و بازگشت مهدی عبدی به فرم خوبش، در کنار زحمات دیگر بازیکنان از جمله امید عالیشاه، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و...، در بخش تهاجمی فرم بهتری به خود گرفت که این مساله در شکل بازی تیم نمایان بود و رضایت بیشتر هواداران را هم به همراه داشت. 


تاثیر تغییر نفرات جدید، در لیگ قهرمانان آسیا نمود بیشتری به خود گرفت تا جایی که سرخپوشان در آن 6 بازی، 14 گل به ثمر رساندند.

 

1625318


پرسپولیس پس از ترمیمی که پس از نیم فصل دوم انجام داد، تا قبل از بازی نیمه تیرماه برابر فولاد در اهواز، در 15 مسابقه، فقط در  یک بازی برابر الوحده امارات بدون آن که گلی به ثمر برساند، زمین را ترک کرده بود. ثبت 5 گل برابر ماشین‌سازی تبریز، بار دیگر قدرت تهاجمی پرسپولیس را به رخ کشید.


پرسپولیس در 28 بازی گذشته لیگ برتر، سه مسابقه جام حذفی، 14 دیدار لیگ قهرمانان آسیا، یک بازی سوپرجام و در مجموع 46 مسابقه این فصل، در یک دیدار حذفی، دو بازی لیگ قهرمانان، سه بازی نیم فصل اول لیگ برتر و دو بازی نیم فصل دوم لیگ، موفق به گلزنی نشده است.


در این 46 مسابقه، 17 بازیکن برای پرسپولیس گلزنی کرده‌اند که یکی از آن‌ها گل به خودی احمد زنده‌روح بود. بیشترین تعداد گل در همه رقابت‌ها هم سهم مهدی عبدی با ۱۱ گل بود. آل‌کثیر و احمد نوراللهی هم به ترتیب 10 و 9 گله هستند. نکته مهم اینکه سیدجلال حسینی کاپیتان خوشنام تیم به عنوان مدافع آخر هم با 6 گل، آمار قابل توجهی دارد.

دیدگاه‌ها