کد خبر : 1769908 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:45 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه ویژه رئال مادرید برای بازگشت هازارد

باشگاه رئال مادرید برنامه ویژه ای برای بازگشت ادن هازارد به روزهای اوج در نظر گرفته است.

برنامه ویژه رئال مادرید برای بازگشت هازارد

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل از انتقال گران قیمت و جنجالی ادن هازارد، ستاره بلژیکی و سابق چلسی به رئال مادرید گذشته و او هرگز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است. اضافه وزن، مصدومیت های متوالی و البته حواشی گاه و بیگاه از دلایل اصلی افت محسوس ادن هازارد بوده است. اما کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید برنامه متفاوتی برای بازگشت این ستاره تکنیکی به روزهای اوج در نظر گرفته است.

 

1598426

 

نشریه آ.اس مدعی شد کارلتو از آنتونیو پینتوس، مربی جدید بدنسازی باشگاه خواسته شخصا برای بهبود شرایط ادن هازارد برنامه ای را طراحی کند. این در حالیست که خود این بازیکن اصرار به اجرای برنامه لوین ماسچالک، مربی بدنسازی تیم ملی بلژیک داشته است. اما پینتوس برنامه مورد نظر خود را به مربی بلژیک ارائه داده و از او خواسته هر گاه ادن هازارد در اردوی رئال مادرید حضور نداشت نیز بر اساس همین روند کار خود را پیش ببرد.

 

آنتونیو پینتوس معتقد است ادن هازارد با برنامه قبلی دچار اضافه وزن شده و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، به همین دلیل باید در رژیم و روند تمرینات خود تغییراتی ایجاد کند. به نظر بسیاری پینتوس در دوران اول حضور زین الدین زیدان در رئال مادرید نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشت. حالا او بعد از دو فصل کار کردن در باشگاه اینتر و در کنار آنتونیو کونته، حالا به درخواست آنچلوتی دوباره به رئال مادرید بازگشته است.

دیدگاه‌ها