کد خبر : 1769909 | 02 مرداد 1400 ساعت 12:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین حضور ستاره جدید النصر در تمرینات

رامیرو فونس موری بازیکن آرژانتینی و سابق ویارئال که دو روز پیش به النصر پیوست، برای نخستین بار در تمرینات این تیم حاضر شد.

نخستین حضور ستاره جدید النصر در تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر که در این تابستان حسابی ریخت و پاش کرده و 3 بازیکن خارجی مطرح به نام های وینسنت ابوبکر، اندرسون تالیسکا و رامیرو فونس موری را جذب کرده و همچنین جلال الدین ماشاریپوف را از شباب الاهلی به تیم خود بازگردانده، روز گذشته شاهد حضور مدافع جدید خود در تمرینات بود.


تیم فوتبال النصر که در اردوی آماده سازی خود در بلغارستان حضور دارد، در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مانو منزس سرمربی برزیلی خود تمریناتش را انجام می دهد. 


در نوبت صبح، منزس انواع تمرینات تناسب اندام را برای شاگردانش اعمال می کند و به دنبال آن یک تمرین تاکتیکی را در زمین چمن برگزار کرده که بر روی سانتر از جناحین و شوت از راه دور، با بازیکنان این تیم کار می کند.

 

1626431


در تمرین نوبت عصر نیز مربی تیم را به دو گروه تقسیم کرده و بازیکنان النصر تمرینات مختلفی را در سالن سرپوشیده و زیر نظر مربی بدنسازی انجام می دهند.


رامیرو فونس موری بازیکن جدید النصر که دو روز پیش از ویارئال جدا شد و به النصر پیوست، برای نخستین بار در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی که توانست با ویارئال به قهرمانی لیگ اروپا دست یابد، راهی لیگ عربستان شده و در تاریخ 23 شهریور در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تراکتور می رود.


پس از پایان جلسه تمرینی روز گذشته، کادر فنی النصر تصمیم گرفت به بازیکنان این تیم بابت قدردانی از تلاشهایشان در طول هفته و گذراندن تمرینات سخت، یک روز استراحت بدهد.

 

1626430

 

1626429

دیدگاه‌ها