کد خبر : 1769915 | 02 مرداد 1400 ساعت 13:05 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه شاهین؛ ما کوچکترین تخلفی نکرده ایم

تیم شاهین بندرعامری یکی از چهار تیمی است که با دعوت به کمیته اخلاق باید در خصوص نتایج کسب شده در هفته های پایانی لیگ 2 در گروه ب توضیح دهد که این نشست 4 مرداد برگزار می شود.

بیانیه شاهین؛ ما کوچکترین تخلفی نکرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه باشگاه شاهین بندرعامری بیانیه ای را صادر کرده است؛

بیانیه باشگاه شاهین بندرعامری این چنین آغاز شده است: آنچه طَی این چند روز  در خصوص دیدارهای هفته پایانی مسابقات بوجود آمد و إظهار نظرهایی که حاصل از بی اطلاعی  و گاها بی انصافی  و بی عدالتی از سوی بعضی از ورزش نویسان و یکی از  مجریان تلویزیونی در برنامه های ورزشی مطرح گردید که  اوج جانبداری یک سویه  و قساوت قلبی بود که موجب جریحه دار شدن قلوب مردمان پاک و سرافراز زادگاه  شهید ریسعلی دلواری از دیار تنگستان  و دیار دارالحماسه دلوار  گردید که علیرغم اینکه قصد ورود به فضای رسانه ای را نداشتیم و اعتماد کامل به مجموعه پاک باشگاه و هم چنین حساسیتِ مسئولانه سازمان لیگ و  ارکان قضایی فدراسیون را داشتیم اما به دلیل موج سواری رسانه ای که از سوی بعضی از تیم های رقیب انجام شده، إجبارا به مقام پاسخ و توضیح طَی این بیانیه رسیدیم. با توجه به توضیحات فوق نکات زیر رو جهت تنویر افکار عمومی به حضور همه هواداران فوتبال به ویژه هواداران این باشگاه ابراز می داردیم:

 

۱-دیدار شاهین بندر عامری و  سردار بوکان در هفته بیست و پنجم مسابقات در حالی در شهر  ارومیه برگزار شد که تیم سردار بوکان برای ماندن در لیگ نیاز مبرم به پیروزی داشت و طبق اخبار واصله با تدارک خوب  پای به میدان نهاده و در یک طرف هم تیم ما که به دنبال برد در این دیدار جهت صعود به پلی آف بود و همه کادر فنی و مدیریتی صرفا به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم که با توجه به دیدارهای رقیبان  و احتمال نتیجه نگرفتن ان دو تیم با کسب پیروزی از لحاظ امتیازی در رده دوم قرار گرفته و با روحیه بهتر با کسب پیروزی در دیدار آخر بدون نیاز به نتایج دیگر تیم ها به دیداری پلی اف صعود کنیم که خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم علاوه بر پیروزی با نتیچه پر گل همراه شود.

٢_قطعا آقای صابر  میرقربانی (سرمربی وقت سردار) قبل از شروع بازی در رختکن و در بین و نیمه بازی به یاد دارند که چگونه بازیکنان خود را تهیج و تشویق می کرد که ما پیروزیم و صدایش کل فضا را پر کرده، اما حال مدعی بحث تبانی شده است. آقای میرقربانی یادت هست چگونه با داور برخورد می کردی؟ یادت هست چگونه به نماینده سازمان لیگ و ناطر ویژه بازی گفتی داور مسابقه پول گرفته حتی رقمش هم گفتید؟ یادت هست چطور با تحریک مدیریت شده شما، چند نفر هواداری که در ورزشگاه بودن بین دو نیمه با فحاشی و پرتاب بطری آب و حتی ریختن چای به صورت داور مانع ورود آن ها  به رختکن شدند و شما هم لذت می بردید؟ به یاد آور  که  با ایجاد تنش و با حضور بیشتر مأموران زحمتکش انتظامی که به درخواست ناظر ویژه  جهت آرام کردن آن جو متشنج،نیمه دوم با تاخیر برگزار شد؟ تا پایان نیمه اول که داور پول گرفته بود و در نیمه دوم بعد از اینکه تیم ده نفره خود را جهت جبران دو گل خورده در نیمه اول به جلو کشاندید و در ضد حملات گلهای بعدی خوردید این بار  بعد از شعار تعدادی از هوادارن علیه شما اینک موضوع تبانی رو مطرح کردی خوش به انصافت جناب سر مربی ؟!!! البته در این خصوص باشگاه با طرح شکایت خود قطعا تا حصول نتیجه پیگیری لازم را خواهد داشت و باید ادعای مطرح شده را با مدرک ثابت نماید در غیر اینصورت خواهان صدور رای قانونی کمیته محترم اخلاق می باشیم، تا این چنین افراد دست نشانده که به جای قبول مسئولیت عدم موفقیت و قول صعود در اواسط فصل و بقا در آخر فصل به مردم شریف بوکان، اکنون صرفا افعال و کردار شوم و ناپسند که برگرفته از ذات و شخصیت فوتبالی و کارنامه خود می باشد را به دیگر تیم ها نسبت دهند.

 

۳_ در  دیدارهای هفته آخر که به غیر از دیدار شاهین  با تیم میلاد مهر تهران دو دیدار دیگر نیز حساسیت لازم را داشت و اینکه تیم های رقیب مدعی تخلف از سوی ما می باشند بسیار خنده آور  هست، مدیر عامل تیمی که پرونده جعل رضایت نامه بازیکن متخلف باز می باشد و کمیته محترم استیناف در برابر شکایت ۵ تیم دیگر گروه رای نهایی را صادر نگردیده تا قانون رعایت شود و دیگر تیم سقوط کننده با کسر امتیاز معرفی گردد. رقیب هفته آخر ما (میلاد مهر تهران) یک رقیب سرسخت و باانگیزه  بود که برای کم گل خوردن با همه وجود تلاش کردند، که البته گزارشات کامل ارکان بازی اهم از ناظرین و نماینده گان حراست و انضباطی فدراسیون دیدار های دو تیم شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر و هم چنین دیدار ما با تیم میلاد مهر طَی چند روز آینده ثابت خواهد کرد که چه اتفاقاتی افتاده و چی تیمی از فضاسازی و موضوعات غیر فوتبالی بهره برده است. این باشگاه با احترام به همه ورزش دوستان کشور و هواداران خود اعلام می دارد کوچکترین تخلف و یا سو استفاده ای برای کسب نتیجه ننموده و با توان و غیرت مثال زدنی بازیکنان  خود توانسته بر حریفان فائق آید و اطمینان کامل دارد که با حساسیت مسئولانه سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با کشف حقیقت و صدور رای قانونی میتوانند آبرو وحیثیت از دست رفته فوتبال کشور را بازگرداند و نااهلان  رو سیاه را از صحنه فوتبال محو نماید.
 
 ان شالله. باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بندر عامری تنگستان

دیدگاه‌ها