کد خبر : 1769920 | 02 مرداد 1400 ساعت 13:11 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت مربی گلرهای تیم ملی زنان

دروازه‌بانی که مربیگری هم می‌کند (عکس)

ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایران این روزها در تلاش برای درخشیدن در خط دروازه تیم ملی در رقابت‌های مهم مقدماتی جام ملت‌های آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال زنان ایران در راه رسیدن به مقدماتی جام ملت‌های آسیا، بدون‌شک زهرا خواجوی است؛ دروازه‌بان شماره یک که علی‌رغم جوانی، تجربیات ارزنده‌ای دارد و حضور او در خط دروازه می‌تواند قوت قلبی هم به خط دفاعی تیم ملی باشد و هم برای کادرفنی آسودگی خیال ویژه‌ای را فراهم آورد.

 

خواجوی این روزها در کنار مینا نافعی و زهره کودایی در تمرینات تیم ملی حاضر شده و در تلاش است تا بتواند با گذر از روزهای مصدومیت به کیفیت فنی ایده‌آلش نزدیک شود و تا شهریورماه که قرار است تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند، شرایطی مناسب را برای حضور در این تورنمنت پیدا کند.

جالب آن‌که زهرا خواجوی با توجه به تجربه‌ای که دارد، در اردوی تیم ملی فوتبال زنان که در اصفهان در حال برگزاری است، نقشی فراتر از یک دروازه‌بان را پیدا کرده و با توجه به غیبت جلال بشرزاد مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی، نافعی و کودایی را هم تمرین می‌دهد و به نوعی در نقش مربی دروازه‌بان‌های موقت تیم ملی هم فعالیت دارد.

 

1626457

 

1626458

 

1626459

 

سرنوشت همکاری بشرزاد با تیم ملی فوتبال زنان مشخص نیست و این‌که او چرا همراه کاروان تیم ملی فوتبال زنان در اردوی اصفهان حضور ندارد، یکی از ابهاماتی است که هنوز پاسخی برای آن اعلام نشده و هنوز مشخص نشده که آیا تغییراتی در کادرفنی فوتبال زنان در راه خواهد بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها