کد خبر : 1769922 | 02 مرداد 1400 ساعت 13:06 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: خرید سانچو گامی به سمت قهرمانی است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از حضور جیدون سانچو در این تیم استقبال کرد.

سولسشر: خرید سانچو گامی به سمت قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز به صورت رسمی از اولین خرید بزرگ تابستانی خود رونمایی کرده و اعلام کرد جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند را به خدمت گرفته است. اوله گونار سولسشر مدعی شد دورتموند در پرورش استعدادهای جوان سابقه ای درخشان داشته، اما در کل کلاس لیگ برتر از بوندسلیگا بالاتر است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما انتظار داریم جیدون سانچو برای سال هایی زیادی در منچستریونایتد باقی بماند. او بخشی از خط حمله جوان، پیشرفته و آینده دار تیم خواهد شد. به هر حال در آینده مصدومیت هایی رخ خواهد داد و همیشه بازیکنانی هستند که باید به آنها استراحت دهید.

 

1626161

 

به عنوان مثال شما نمی توانید در رقابت های یورو که چهار هفته طول بکشد تنها با 11 یا 12 بازیکن قهرمان شوید. یک فصل طولانی در پیش است و حضور سانچو تیم ما را تقویت خواهد کرد و اطمینان دارم همه متوجه این موضوع می شوند.

 

من فکر می کنم رفتن به بوندسلیگا تصمیم خوبی برای سانچو بود و انتقال به دورتموند احتمالا گام مناسب برای این بازیکن محسوب می شد. فکر می کنم دورتموند بارها نشان داده است که قادر به انجام چه کاری برای استعدادهای جوان است.

 

البته لیگ برتر در سطح دیگری است و من نمی خواهم به بوندسلیگا بی احترامی کنم، اما فکر می کنم کلاس لیگ برتر یک درجه بالاتر است. ما دیده ایم که در چند سال گذشته تیم های لیگ برتر در اروپا به فینال رسیده اند و جام های اروپایی را فتح کرده اند، پس اینجا همان جایی است که سانچو باید حضور داشته باشد. او به دنبال پیروزی و کسب موفقیت است و خرید سانچو مرحله بعدی و گام دیگر ما برای رسیدن به این هدف خواهد بود."

دیدگاه‌ها