کد خبر : 1769926 | 02 مرداد 1400 ساعت 13:30 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

گرما باعث بیهوشی یک کماندار شد (عکس)

یک کماندار روسی در حین برگزاری مرحله انتخابی المپیک بر اثر گرمای شدید بیهوش شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های تیراندازی المپیک توکیو 2020 آغاز شده و البته اتفاقات جالب و غیرمنتظره ای در روز ابتدایی رخ داده است. سوتلانا گومبوا، کماندار 23 ساله روسی هنگام چک شدن امتیاز خود دچار بیهوشی شده و با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

 

در اوایل هفته جاری بود که کارشناسان هواشناسی مدعی شدند که گرما و رطوبت شدید توکیو می تواند مشکلات قابل توجهی را برای ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک توکیو 2020 ایجاد کند. حتی مسابقات قایقرانی روز دوشنبه نیز به این علت و شرایط بد جوی به روز یکشنبه منتقل شده است. همچنین مدیران سازمان محیط زیست ژاپن با دادن هشدارهایی در مورد گرمازدگی، به مردم عادی نیز هشدار داده اند که خارج از خانه ورزش نکنند.

 

1626470

 

استانیسلاو پوپوف، مربی کمیته المپیک روسیه گفت: "انگار گومبوا نمی تواند حتی یک روز گرما را نیز تحمل کند. این اولین بار است که شاهد چنین اتفاقی هستم. البته در جریان تمرینات نیز آب و هوا مشابه بود، اما وجود رطوبت در اینجا نیز در بیهوشی گومبوا نقش داشت."

 

البته لازم به ذکر است وقتی آخرین بار و در سال 1964 بازی های المپیک در توکیو برگزار شده بود نیز مسئولان در آن مقطع به این نتیجه رسیدند که برگزاری مسابقات را از تابستان به فصل پاییز منتقل کنند. همچنین اخباری مبنی بر شکایت بازیکنان والیبال ساحلی از گرم بودن شن و ماسه منتشر سواحل محل برگزاری مسابقات نیز شده است.

 

1626469

دیدگاه‌ها