کد خبر : 1769928 | 02 مرداد 1400 ساعت 13:42 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

امشب؛ پایان یک چهارم نهایی جام حذفی در انزلی

پرونده دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب با برگزاری دیدار بین تیم های ملوان و خیبر خرم آباد در استادیوم تختی انزلی بسته می شود.

امشب؛ پایان یک چهارم نهایی جام حذفی در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملوان و خیبر خرم آباد تنها تیم های دسته اولی راه یافته به این مرحله از بازی ها هستند و حالا می توان گفت به طور حتم یکی از تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی بازی تیم دسته اولی خواهد بود. استقلال – گل گهر و فولاد پیش تر به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند. استقلال در مرحله یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشت. فولاد هم در چنین شرایطی سپاهان را شکست داد و گل گهر هم از سد آلومینیوم اراک عبور کرد.

 

ملوان یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی به حساب می آید و حتی قهرمانی در این رقابت ها را در کارنامه دارد. ملوان و خیبر دو تیمی بودند که در فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برای صعود به لیگ برتر تلاش کردند اما در نهایت این تیم های فجر سپاسی و هوادار بودند که لیگ برتری شدند.

در هفته پایانی لیگ یک تیم ملوان در یک بازی پر حرف و حدیث با یک گل از روی نقطه پنالتی مغلوب بادران شد. البته رضا کرمانشاهی در این بازی دو بار برای تیم بادران پنالتی اعلام کرد که پنالتی اول از سوی سید محسن حسینی هدر رفت. تیم خیبر خرم آباد که دو هفته ای است محسن عاشوری را بر بالای سر خود می بیند در هفته پایانی لیگ یک با عدم حضور حریف خود یعنی نود ارومیه در زمین مواجه و 3 بر صفر برنده شد. شاید قهرمانی هر یک از دو تیم در فصل جاری بازی ها بسیار سخت باشد به خصوص که سه تیم لیگ برتری در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند اما در فصلی که صعود به لیگ برتر برای ملوان و خیبر مهیا نشد حضور در جمع 4 تیم مسابقات جام حذفی برای ملوان یا خیبر اتفاق بزرگی است.

دیدگاه‌ها