کد خبر : 1769933 | 02 مرداد 1400 ساعت 16:45 | 40.2K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

رقابت دو غول ایتالیایی برای جذب هافبک بارسا

میرالم پیانیچ پس از یک سال بازی برای بارسا ممکن است به سری آ بازگردد.

رقابت دو غول ایتالیایی برای جذب هافبک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. با این حال هافبک بوسنیایی نتوانست در فصلی که گذشت روزهای خوبی را در بلوگرانا سپری کند.

 

 

1626473

 

 

پیانیچ در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در واقع به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به سبک بازی این بازیکن ندارد و تمایلی به استفاده از او نشان نمی دهد. در واقع به نظر می رسد که در صورت ماندن پیانیچ در بارسا فصل آینده نیز شاهد نیمکت نشینی او خواهیم بود که البته بعید است این اتفاق رخ داد و هافبک بوسنیایی در جمع آبی اناری ها باقی بماند.

 

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی پیانیچ هرچند به یونتوس نزدیک تر است و ممکن است به باشگاه سابق خود بازگردد ولی این روزها اینتر را نیز علاقه مند به خود می بیند.

 

 

1463338

 

 

توتواسپورت نوشته است که در روزهای اخیر یوونتوس با ایجنت پیانیچ مذاکراتی مثبت داشته ولی هنوز قدمی جدی برای بازگرداندن او انجام نداده اند. مهمترین مانع در این راه دستمزد بالای 8 میلیون یوروویی پیانیچ است. یووه تنها در صورتی ستاره بوسنیایی را بر می گرداند که پیش از آن توانسته باشد آرون رمزی را به باشگاهی دیگر انتقال دهد و مهمتر اینکه پیانیچ نیز از دستمزد خود به میزبان زیادی کسر کند.

در چنین شرایطی اینتر نیز به واسطه به په ماروتا مدیر ورزشی خود که سال 2016 باعث انتقال پیانیچ به یووه شد، به جذب ستاره بوسنیایی علاقه مند شده است.

طبق این گزارش اگر روند تمدید قرارداد با مارسلو بروزوویچ به بن بست بخورد، اینتر همین تابستان پیانیچ را جانشین وی خواهد کرد و ستاره کروات را در فهرست فروش قرار خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها