کد خبر : 1769937 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:00 | 42.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای آاس:

منچستر رقیب بزرگ رئال در راه جذب بایرنی ناراضی

رئال مادرید قصد دارد فصل بعد لئون گورتزکا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند اما در این راه بدون رقیب نیست.

منچستر رقیب بزرگ رئال در راه جذب بایرنی ناراضی

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا حاضر نشد قراردادش را با بایرن تمدید کند و چندی پیش به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد. شرایطی مشابه نیز برای لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن وجود دارد. گورتزکا هم تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و به پیشنهاد تمدید پاسخی نداده است.

 

 

 

1613040

 

 

طبق ادعای آاس، رئال مادرید سخت به دنبال جذب گورتزکاست و تماس های اولیه با ایجنت او نیز برقرار شده است. در مادرید خوشبین هستند که گورتزکا را نیز مثل آلابا به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. رئال فصل بعد با جدایی چند بازیکن بزرگ خود از لحاظ سقف بودجه دستمزد مشکلی ندارد و می تواند نیازهای مالی هافبک آلمانی را براورده کند اما طبق ادعای بیلد، در این راه مانع بزرگی به نام منچستریونایتد وجود دارد.

 

 

1600108

 

 

بیلد نوشته است باشگاه انگلیسی نیز شرایط گورتزکا را زیر نظر دارد و ممکن است مقصد بعدی او اولدترافورد باشد. گورتزکا همواره گفته است که گزینه اولش تمدید با بایرن است ولی پیشنهاد تمدیدی که دریافت کرده قابل قبول نبوده و به همین دلیل ایجنت او در حال بررسی پیشنهادات دیگر است.

گورتزکا که متوسط هر 153 دقیقه یک گل را در بایرن به عنوان هافبک ثبت کرده، رئال و منچستر را بیش از همه علاقه مند به خود می بیند و اگر در نهایت تمدید نکند، انتخاب او بین این دو باشگاه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها