کد خبر : 1769946 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:41 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای اولین برنده طلای المپیک 2021

تیرانداز 21 ساله چینی اولین طلای المپیک توکیو را از آن خود و کشورش کرد.

حرفهای اولین برنده طلای المپیک 2021

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی های المپیک سرانجام آغاز شده و دیروز مراسم افتتاحیه نیز برگزار شد، اما همچنان جنجال های ویروس کرونا از این رقابت ها به دور نبوده است. مسئولان برگزاری مسابقات امروز اعلام کردند تست یک ورزشکار دیگر نیز مثبت شده و تعداد کل مبتلایان شده به 123 نفر رسیده است.

 

اما در این هیاهو نیز مسابقاتی چون شمشیرزنی، تیراندازی و قایقرانی آغاز شده و ورزشکاران از کشورهای مختلف در حال مبارزه برای کسب موفقیت هستند.  دیدن ورزشکاری که چشمانش از شادی کسب موفقیت برق می زند همیشه برای مردم بسیار خوشایند بوده و تصاویری به یادماندنی را خلق کرده است. حالا یانگ، تیرانداز 21 ساله چینی در مسابقات تفنگ 10 متری زنان در اولین روز موفق به کسب مدال طلا شده است.

یانگ بعد از کسب مدال گفت: "من بیش از حد عصبی شدم و خیلی طول کشید تا ضربه بزنم. فکرم آرام نبود و تمرکز خود را از دست دادم. توضیح دادن در این رابطه بسیار ساده است. من همزمان حس لذت و البته تلخی متفاوتی داشتم. اما اکنون خوشحالم، اگرچه اشتباه کردم، اما اتفاق مهمی رخ نداده است. این اتفاقات به من اجازه می دهد چیزهای جدیدی یاد بگیرم و این نیز درسی برای آینده است.

 

امروز صدمین سالگرد تولد حزب کمونیست چین است. من خیلی خوشحالم که این مدال طلا را به کشورم هدیه داده ام و واقعا احساس غرور می کنم."

 

دیدگاه‌ها