کد خبر : 1769949 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:49 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد سولسشر با منچستریونایتد تمدید شد

قرارداد اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تا سال 2024 با این باشگاه تمدید شد.

رسمی؛ قرارداد سولسشر با منچستریونایتد تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر دو سال قبل و در اواسط فصل به عنوان سرمریب موقت منچستریونایتد به جای ژوزه مورینیو انتخاب شد. اما نتایج خوب اوله سولسشر باعث شد مدیران یونایتد به او پیشنهاد قرارداد دائم بدهند و حالا این سرمربی نروژی حداقل تا سال 2024 در اولدترافورد ماندنی خواهد شد.

 

همچنین گزینه تمدید برای یک سال دیگر نیز در این قرارداد گنجانده شده است. البته اوله گونار سولسشر در این دو سال هنوز حتی موفق به کسب یک جام هم نشده، اما مدیران یونایتد روند کار او در اولدترافورد را مثبت ارزیابی کرده و قرارداد این سرمربی جوان را تمدید کردند.

 

اوله گونار سولسشر بعد از تمدید قرارداد گفت: "همه از احساسی که من نسبت به این باشگاه دارم با خبر هستند و حالا من خوشحالم که قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرده ام. دوران هیجان انگیزی برای منچستر یونایتد رقم خورده و ما یک تیم با متعادل با حضور جوانان و بازیکنان باتجربه ساخته ایم و همگی تشنه کسب موفقیت هستند.

 

من یک کادر فنی فوق العاده در کنار خودم دارم و همه آماده هستیم که گام بعدی را در این ماجراجویی برداریم. منچستریونایتد می خواهد بزرگ ترین و مهم ترین عناوین را کسب کند و این همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. هم داخل و هم خارج از زمین پیشرفت کرده ایم و این روند در فصول آینده نیز ادامه خواهد داشت."

 

1626500

دیدگاه‌ها