کد خبر : 1769952 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:52 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگذاشتیم مثل لیگ حق مان در جام حذفی را از ما بگیرند

موسوی: این مدیریت توهین به شخصیت ماست

مدافع راست استقلال معتقد است برخی به اهمیت ندادن به تمدید و حفظ بازیکنان این تیم به دنبال نابودی آن هستند و اینگونه خیالشان راحت خواهد شد.

موسوی: این مدیریت توهین به شخصیت ماست

به گزارش "ورزش سه"، این روزها استقلال فرهاد مجیدی با اینکه در نیتجه گیری هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب عمل کرده و نتایج درخوری را به دست آورده اما با کوهی مشکلات روبه روست. تیمی که بابت بدقولی های مدیران این تیم در پرداخت مطالبات، کارش به اعتصاب کشیده و حالا گویا این مساله در آستانه بازی با نساجی قائمشهر وارد فاز جدیدی شده است.


احمد موسوی، مدافع راست استقلال که بعد رهایی از مصدومیت بدموقعی که به سراغش آمد حالا کم کم به شرایط ایده آل خودش نزدیک شده تا هرچه بهتر در بازی های پیش رو کمک دست فرهاد مجیدی باشد در گفت و گو با ورزش سه در خصوص شرایط استقلال و اتفاقات اخیر این تیم گفت.

 

استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان هم برد تا معلوم شود مشکلات اثری در تیم فرهاد مجیدی ندارد. چقدر این موضوع را تایید می کنی؟
با اینکه خیال ما از کسب سهمیه در لیگ راحت شده است اما همچنان به دنبال کسب نتایج درخور در بازی های پیش رو هستیم و همین مساله باعث می شود که کارمان را در این رقابت ها تمام شده ندانیم و پرونده آن برای ما بسته نیست. بازی مهمی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم چون مقابل تیم محمود خان فکری بازی می کردیم که کاملا استقلال را می شناختند. خدا را شکر در این مسابقه سه امتیاز را به دست آوردیم تا همچنان نشان دهیم استقللال یکی از بهترین های لیگ بیستم بوده و تنها بدشانسی و برخی اتفاقات مانع این شد که از کورس قهرمانی در این لیگ عقب بماند. در مورد مشکلات هم که گفتید باید بگویم مشکل خیلی زیاد است اما اینکه اثر ندارد به خاطر غیرت بازیکنان استقلال است که در کنار کادرفنی هدفی جز خوشحالی هواداران ندارند.


استقلال در لیگ قهرمانی را از دست داد و حالا تمام تمرکزش روی جام حذفی بعد از شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی است که بتواند قهرمانی را به دست بیاورد و با این تفاسیر تو این تیم را شایسته قهرمانی می دانی؟
دقیقا همین طور است و به چیزی جز قهرمانی استقلال در جام حذفی فکر نمی کنیم. لیگ را از دست دادیم نه به خاطر اینکه ما نتوانستیم موفق باشیم بلکه به خاطر اینکه نخواستند و اجازه  ندادند تا به حق مان برسیم. در جام حذفی هم شاید این اتفاق قرار بود بیفتد اما اجازه ندادیم این حق را هم از ما بگیرند و برای رسیدن به جام آن از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. هرچند که در لیگ هم در دو بازی باقی مانده کوتاه نخواهیم آمد و قطعا با تمام قوا به میدان می رویم اما طبیعی است که عمده تمرکزمان بعد از تثبیت سهمیه آسیا روی قهرمانی حذفی باشد.

 

 


این درست است که با این همه اما شما تلاشی مضاعف دارید از سوی باشگاه پالس مثبت و امیدوارکننده ای را فرهاد و بازیکنان استقلال دریافت نمی کنند که بخواهند به آینده امیدوار باشند؟ یکی از این مسائل هم بحث مطالبات بازیکنان است که تاکنون قول و قرارها عملی نشده است.
به هرحال شرایط برای بازیکنان تیم سخت است و امیدواریم تا قبل از پایان لیگ قول و قرارهایی که مدیران باشگاه گذاشته اند عملی شود. این مساله سخت است که وقتی بازیکنی آماده یک بازی حساس است و یکدفعه یک طلبکار با حکم جلب به اردو می آید دیگر چه توان و روحیه ای برای آن بازیکن می ماند در حالی که روی قول و قرارهایی حساب باز کرده که عملی نشدند. بازیکنان تیم شاکی هستند و این شاکی بودن به حق است چون مطالبات خودشان را می خواهند که نزدیک به اتمام لیگ بوده اما هنوز دریافتی درست و حسابی نداشته ایم و بچه ها هنوز بحران مالی ندارند. البته در این مدت آقافرهاد هوای بچه های تیم را دارند و مثل ما بازیکنان موفقیت استقلال برای او هم مهم است. این مسائل آزار دهنده است چون جدا از عدم پرداخت، این رفتارها به شکلی توهین به شخصیت بازیکنان است که تلاش می کنند اما به خاطر خلف وعده ها تمام محاسبات آن ها به هم می ریزد. ما که داریم با تمام قوا کار می کنیم و نتیجه هم می گیریم تا دل هواداران خوشحال شود اما جالب است یک نفر به ما نمی گوید دم شما گرم!

 

 

با این همه جدا از مشکلات مالی خطر جدایی بازیکنان به خاطر اتمام قرارداد و برخی موارد دیگر از جمله داشتن بندی که اجازه می دهد بازیکن جدا شود هم استقلال را تهدید می کند که تو هم گویا یکی از بازیکنانی هستی که این حق را به خاطر داشتن یک بندر در قراردادت داری؟

این اتفاق خوبی نیست در تیمی که این همه بازیکن با کیفیت را یکجا کنار هم دارد و در آستانه پایان لیگ هنوز هیچکس به روی خودش نیاورده که باید به این نفرات حتی یک پیشنهاد خشک و خالی برای تمدید و نشستن پای میز مذاکره داده شود. به این نفرات که تعدادشان کم نیست اضافه کنید بازیکنانی را که اگر به سقف قانونی دریافتی نرسند اجازه جدایی دارند که من و چندین بازیکن دیگر استقلال این شرایط را داریم. با این همه هیچکدام از بازیکنان استقلال چه آن هایی که قراردادشان تمام می شود و چه آن هایی که بندی برای جدایی دارند با داشتن پیشنهادهای زیاد این اجازه را به خودمان نداده ایم که یک لحظه عقب بکشیم و کم کاری کنیم و به این موارد اصلا فکر نمی کنیم. با این همه به نظرم این بی خیالی آقایان چیزی جز این نیست که می خواهند استقلال به کل از هم بپاشد تا خیالشان راحت شود.

 


اما گویا اکثر بازیکنان استقلال متفق القول به دنبال ماندن در این تیم هستند اما به شرط و شروطی.
من به این صحبت ها و برداشت هایی که این روزها زیاد است، کاری ندارم و تنها به این مساله اشاره می کنم که آیا آقایان چیزی جز موفقیت استقلال می خواهند که خبری از آن ها نیست. با همه ناملایمتی ها و بی پولی ها هم خوب کار کرده ایم و هم نتایج خوبی گرفته ایم پس چرا بازخورد مثبتی بازیکنان و کادرفنی از این تلاش نمی بینند. این همان موضوعی است که معتقدیم به شخصیت ما بی احترامی می شود و فکر می کنند که همه حرف های ما این است که پول نگرفته ایم. من اسم نمی برم اما هرکس که قدمی برای این تیم بر نمی دارد حق ندارد خودش را دوستدار و هوادار استقلال بداند و بس!

 


و حرف آخر…
حرف ها همه زده شد اما امیدوارم واقعا آقایان به خودشان بیایند و دستی دستی اجازه ندهند این سرمایه با این تصمیم گیری ها و این مسائل که ذهن همه ارکان تیم را بهم ریخته است از بین برود. امیدوارم در پایان این فصل از فوتبال کشورمان بتوانیم با کسب یک جام قهرمانی دل هواداران استقلال را خوشحال کنیم که موفقیت ما در گروهی لبخند و حمایت آنهاست.

دیدگاه‌ها