کد خبر : 1769955 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:58 | 45.4K بازدید | 4 دیدگاه

از زیر سنگ هم که شده باید جور می‌کردند؛

گل‌محمدی: باشگاه بی‌خیال است و اذیت می‌شویم!

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که سیدجلال حسینی ستون تیم اوست و نقشی پررنگ در موفقیتهای پرسپولیس داشته است.

گل‌محمدی: باشگاه بی‌خیال است و اذیت می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت و در خصوص دیدار مقابل تراکتور گفت: بازی خیلی حساسی را پیش رو داریم. حریف هم انگیزه بالایی برای پیروزی دارد تا سهمیه آسیایی بگیرد. باتوجه به تغییرات کادرفنی و حضور آقای فیروز کریمی، روند خوبی به دست آوردند و فوتبال خوبی را ارائه کردند در این چند بازی و فکر کنم تجربه‌ای که آقای کریمی دارند، خیلی کمکشان کرد و انصافا این تیم را جمع و جور کردند.

 

وی افزود: ما انگیزه متفاوتی داریم؛ انگیزه قهرمانی داریم که می‌تواند کمکمان کند و برگ برنده ماست برای بازی فردا. تیممان هم آماده انجام بازی خوب است و تمرینات ما بیشتر ریکاوری بوده. دیروز فقط یک تمرین متوسط انجام دادیم و می‌دانیم همه هواداران چشم انتظار یک نتیجه خوب و یک برد هستند و برایشان خواهیم جنگید تا به این پیروزی برسیم. برای این مهم، باید انرژی بگیریم و آرامش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم تاکتیک خودمان که هجومی است را ارائه کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و نتیجه هم به نفع ما باشد. انگیزه ها متفاوت و زیاد است و همین تقابل انگیزه‌ها باعث انجام یک بازی خوب بین دو تیم خواهد شد. آنها تیم فنی و خوبی هستند و ما هم نشان دادیم که از نظر فنی یکی از تیمهای خوب ایران هستیم و فکر کنم فردا شاهد یک بازی تاکتیکی باشیم.

گل‌محمدی درباره نزدیکی پرسپولیس به قهرمانی اظهار داشت: راه و هدف ما مشخص است و دو بازی تا قهرمانی پیش رو داریم و به بچه‌ها هم گفتم که هیچ توجهی به نتایج دیگر تیمها نداشته باشند. باید تمرکزمان روی این دو بازی و به خصوص بازی فردا باید باشد. سرنوشت قهرمانی دست خود ماست و عملکرد خود ما باعث به وجود آمدن قهرمانی خواهد شد. باید عملکرد و تمرکز خوب داشته باشیم و بازی خوبی را انجام دهیم.

 

 

1626504

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در خط حمله گفت: درباره تغییرات نمی‌توانم صحبتی کنم. فردا باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اما هر کدام از مهاجمان ما نشان دادند انگیزه بالایی دارند و عملکرد خوبی در بازی‌ها داشتند و همه آماده بازی خوبی هستند.

یحیی درخصوص وضعیت حامد لک عنوان کرد: حامد لک هم بعد از آن اتفاقی که افتاد و از دید من هم حرکت ناپسندی بود و خود من هم تائید نمی‌کنم، می‌خواهم که این مسئله بررسی شود و چرا که توپ جمع کن حریف پشت تور ما بود و فحاشی کرد و چند دوربین زوم کردند تا از اتفاقات احتمالی ویدیو بگیرند. این مسئله باید واکاوی شود اما حرکتی که انجام داد از نظر من حرکت خوبی نبود و قطعا کمیته انضباطی باشگاه هم نسبت به این مسئله واکنش نشان می‌دهد اما با بررسی تمام جوانب و علت مسئله. این که چرا این اتفاق افتاد و چرا حامد لک را تحریک کردند؟

 

گل‌محمدی راجع به مصدومیت کامیابی‌نیا گفت: متاسفانه کمال [کامیابی‌نیا] باتوجه به آسیب دیدگی که بعد از بازی‌های آسیایی برای مچش پیش آمد، دوران درمانش طول کشید و قطعا به این دو بازی هم نخواهد رسید. می‌دانیم و برای من ثابت شده که کمال چقدر در روزهای سخت به ما کمک کرد و حتی در پست دفاع وسط هم به ما کمک کرد و در این پست بازی کرد و خیلی کمک حال ما شد و هیچ وقت زحماتی که برایمان کشید را فراموش نمی‌کنیم.

 

وی با اشاره به شایعات درباره جدایی بازیکنان عنوان کرد: این سوالات پرسش‌هایی نیست که در کنفرانس به آن جواب بدهیم. این مسائل برمی‌گردد به انتهای فصل و چیزی مشخص نیست و باید تمرکزمان روی دو بازی باشد و این مسائل نقل و انتقالات انشالله بماند برای بعد از قهرمانی و پایان فصل.

 

او در مورد سیدجلال حسینی هم توضیح داد: سیدجلال یک مشکل مصدومیت داشت و الحمدالله در چند روز اخیر خوب شده و مشکلی از این بابت ندارد و یکی از ارکان تیم ما سیدجلال است و همه ما نسبت به وجود او خوشحالیم و باتوجه به سن و سالی هم که داشت، دیدید که چقدر خوب بازی کرد و چند گل سه امتیازی زد و یکی از ستون های ماست و بدون سیدجلال و بازیکنان باتجربه شاید نمی‌توانستیم به اینجا برسیم، باتوجه به مشکلاتی که داشتیم. الان وارد پانزدهمین ماه فوتبالی شدیم و این عجیب است و برای بعضی بچه ها دو بار جشن تولد گرفتیم. فرسایشی شدن لیگ خیلی سخت بود اما بازیکنان باتجربه ما هم انگیزه دادند به بازیکنان و هم خودشان عملکرد خوبی داشتند؛ علی رغم تمام مشکلات. الان هم باشگاه در بحث ایجاد انگیزه ضعیف عمل می‌کند و در بحث های مالی و پاداشی هم درست است که جای صحبت کردن نیست اما باشگاه متاسفانه در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرده. می‌دانیم مشکلاتی دارند اما از زیر سنگ هم شده باید برای این دو بازی جور می‌کردند، پرسپولیس در مقطعی تاریخی است و فکر نکنم دیگر چنین روزی را ببینیم که دو بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی باشد. بیخیالی باشگاه اذیتمان می‌کند اما ما هم از مشکلات خبر داریم. امیدواریم قبل از بازی یک انگیزه خوبی به بچه ها بدهند. انگیزه ما زیاد هست که به مشکلات مالی فکر نکنیم اما شاید بی تاثیر هم نباشد.

 

دیدگاه‌ها