کد خبر : 1769959 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:48 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

عفونت دندان اسب؛ بدشانسی بزرگ سوارکار اتریشی

عفونت دندان اسب یک سوارکار اتریشی احتمالا مانع از حضور او در المپیک خواهد شد.

عفونت دندان اسب؛ بدشانسی بزرگ سوارکار اتریشی

به گزارش "ورزش سه"، یک عفونت دندان غیرمنتظره برای اسب سوارکار معروف اتریشی باعث شده تا نگرانی ها در مورد حضور این قهرمان درساژ در المپیک توکیو بالا برود و برخی پیش بینی ها بر این است که ویکتوریا مکس باید با رقابت ها وداع کند.

آبگلن نام اسب ویکتوریا مکس است و او روز پنحشنبه هنگام تمرین رفتارهای عجیبی داشت و سپس با رادیوگرافی مشخص شد که یکی از دندان های این اسب 11 ساله عفونت کرده است. اتفاقی که احتمالا باعث خواهد شد او توان حضور در رقابت های المپیک را نداشته باشد و این یک بدشانسی بزرگ برای ویکتوریا مکس خواهد بود.

 

پیتر منل  از کمیته المپیک اتریش گفت:« این خبر برای ویکتوریا یک عقب‌گرد سنگین است. امیدواریم که آبگلن به زودی احساس بهتری داشته باشد و ویکتوریا به مسیر خود ادامه دهد.»

هم تیمی های مکس یعنی کریستین شوماخ و فلوریان باخر اکنون فقط به صورت انفرادی رقابت می کنند. روزهای شنبه و یکشنبه بهترین سوارکاران و اسب های جهان در مسابقات مقدماتی برای کسب مدال تیمی و انفرادی رقابت خواهند کرد.

ایزابل ورت آلمانی پرافتخارترین سوارکار المپیک و شماره یک جهان همراه با شارلوت دوژاردین بریتانایایی مدعیان بزرگ مدال طلا هستند.

دیدگاه‌ها