کد خبر : 1769960 | 02 مرداد 1400 ساعت 15:14 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

خداحافظی تلخ میاکه از دنیای وزنه برداری

آخرین حضور هیرومی میاکه، وزنه بردار ژاپنی در این عرصه برای او به تلخی تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، هیرومی میاکه، وزنه بردار ژاپنی پس از ناکامی در همه تلاش های خود برای بالا بردن وزنه به جز یک بار در بخش سبک وزن 49 کیلوگرم زنان بازی های المپیک، از دنیای ورزش خداحافظی کرد. میاکه که در بازی های 2016 ریو مدال نقره و در لندن 2012 برنز گرفته بود، امروز نتوانست وزنه های انتخاب شده خود را بالای سر ببرد و با ناکامی با دنیای وزنه برداری وداع کرد.

 

میاکه پس از اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: "من می خواهم برای مدتی از وزنه برداری دور شده، استراحت کرده و هدف بعدی زندگی خود را تعیین کنم. با به تاخیر افتادن برگزاری رقابت های المپیک، من توانستم به کارم کمی بیشتر ادامه دهم و این به مثابه یک جایزه برای من بود."

 

یوشیوکی، پدر و مربی میاکه گفت: "این بدترین نتیجه ممکن بود و من انتظار چنین چیزی را نداشتم. من هیچ کلمه ای برای توضیح این شرایط و فقط باید بگویم که یک سری اتفاقات غیر منتظره برای ما رخ داد."

 

هیرومی میاکه در خانواده ای وزنه بردار متولد شده است. علاوه بر یوشیوکی که در المپیک 1968 برنز گرفت، عموی او یوشینوبو میاکه نیز در بازی های 1964 در توکیو و چهار سال بعد در مکزیکوسیتی به مدال طلا دست یافت.

 

1626508

 

دیدگاه‌ها