کد خبر : 1769962 | 02 مرداد 1400 ساعت 15:19 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار بازیکن در حد تیم ملی دارد؟ !

بازیکن هوادار می گوید رضا عنایتی تنها مربی بود که در چند سال اخیر به او اعتماد کرد و در پست اصلی اش بازی داد.

هوادار بازیکن در حد تیم ملی دارد؟ !

به گزارش "ورزش سه"، هوادار موفق شد به لیگ برتر صعود کند عرفان‌پور افزار در این خصوص به خبرنگار ما گفت:  خدا را شکر که امسال به لیگ برتر صعود کردیم. البته من نیم فصل به تیم هوادار اضافه شدم از نظر مالی در شرایط سختی قرار داشتیم و با تلاشی که بچه‌ها کردند و کادرفنی خوب و کاربلدی که داشتیم توانستیم نتیجه بگیریم و به لیگ برتر صعود کنیم. جا دارد از بازیکنان مام تشکر کنم آنها بهترین‌های لیگ یک بودند و لیاقتش را دارند که در لیگ برتر بازی کنند و حتی به جرأت می‌گویم که می توانند به تیم ملی دعوت شون.


او در مورد عملکردش در تیم هوادار ادامه داد: من نیم فصل اضافه شده و ۹ بازی انجام دادم ۶ گل زدم و دو پاس گل دادم.


این بازیکن در در مورد تجربه کار با رضا عنایتی عنوان کرد: تقریبا هفت سال است که حرفه ای در لیگ بازی می‌کنم. پنج سال در لیگ یک بودم و دو سال هم در لیگ برتر. جا دارد از آقای عنایتی تشکر کنم زیرا اولین مربی بود که به من اعتماد کرد و به من در پست اصلی ام یعنی فوروارد بازی داد. خدا را شکر توانستم جواب  اعتمادش را بدهم و بدرخشم.


وی که نیم فصل اول در ذوب آهن بازی می کرد در مورد علت جدایی اش گفت: نیم  فصل اول ۱۰ بازی برای ذوب‌آهن انجام دادم و  واقعا تاثیر گذار هم بازی کردم ولی زمانی که کادر عوض شد و کادر جدید آمد من را نخواستند ولی دلیل هم نیاوردند و من هنوز نمی دانم چرا از آن تیم بیرون آمدم؟ قطعاً خیری در آن بوده که به لیگ یک آمدم و دوباره با هوادار به لیگ برتر برگشتم.


پور افزار در پایان در مورد اینکه فکر می‌کند تکلیف هوادار در لیگ برتر چه می شود افزود: صحبت هایی در خصوص واگذاری انجام شده ولی گویا تصمیم آقای عنایتی این است امتیاز را نفروشد و تیم را در تهران نگه دارد و در لیگ برتر به کارمان ادامه بدهیم. شایعاتی بود که قرار است  سایپا، مس کرمان یا حتی بادران  این تیم را بخرد ولی آقا رضا در  مصاحبه ای گفته است که تیم را نمی فروشم.

 

دیدگاه‌ها