کد خبر : 1769966 | 02 مرداد 1400 ساعت 15:51 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

به آمار سایپا توجهی نداریم؛

خرمگاه: این سخت‌ترین بازی ماست

مربی تیم فوتبال آلومینیوم می گوید 4 مصدوم در اردوی این تیم پیش از مصاف سرنوشت ساز با سایپا وجود دارند.

خرمگاه: این سخت‌ترین بازی ماست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان به دلیل محرومیت در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا حضور نداشت و محمد خرمگاه در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و در مورد دیدار حساس برابر سایپا که آلومینیوم برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد و سایپا برای نیفتادن تلاش خواهد کرد، گفت: می‌توانیم بگوییم بازی با سایپا سخت‌ترین بازی لیگ ما است چون این تیم شرایط بسیار سختی دارد و برای نیفتادن می‌جنگد ولی اعتقاد داریم جایگاه سایپا اینجای جدول نیست.


او در مورد شرایط تیم آلومینیوم اضافه کرد: در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم، باید تمرکز صددرصد داشته باشند و امیدوارم دستورات کادر فنی را در بازی فردا در زمین پیاده کنند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی در مورد رتبه ایده آل آلومینیوم در لیگ بیستم بیان کرد: باید واقع‌بین باشیم، آلومینیوم تازه به لیگ برتر آمده است. تیمی که تازه به لیگ برتر آمده شرایط نابسامانی دارد. در سال‌های  گذشته دیدیم تیم‌هایی مانند گل‌گهر که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند شرایط ایده‌ال نداشتند. فصل گذشته تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند شرایط بسیار سختی برای ماندن داشتند. خدا را شکر می‌کنیم ما شرایط ثابتی داریم؛ هر چند که اگر در چند بازی تمرکز لازم را داشتیم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. دو بازی داریم اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم 6 امتیاز را بگیریم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

 

1626526


خرمگاه در مورد اینکه سایپا ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد عنوان کرد: فوتبال این نیست که در مورد ضعیف‌ترین خط حمله یا خط دفاع صحبت کنیم. جذابیت فوتبال این است که نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. اتفاقا طبق آنالیزی که انجام دادیم آنها نفرات بسیار خوبی دارند و اگر گل نمی‌زنند مربوط به شرایط روحی و روانی حاکم بر این تیم است. نفرات خوبی دارند که در سال‌های گذشته در تیم‌هایشان شرایط خوبی داشتند. ما اصلا به آمار نگاه  نمی‌کنیم فقط به این بازی فکر می‌کنیم که تمرکز صددرصدی داشته باشیم و بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم.


سوال بعدی از خرمگاه در رابطه با حواشی دیدار آلومینیوم برابر تراکتور بود و او در واکنش به این سوال عنوان کرد: اگر منصوریان در این مورد صحبت کند بهتر است ولی من به عنوان یک انسان یاد گرفتم همیشه در ورزش باید به پیشکسوت خودم احترام بگذارم. این مساله را سرلوحه کار خودم قرار داده‌ام و به بچه‌های تیم خودمان هم این مسائل را آموزش می‌دهیم. هفته گذشته به تراکتور باختیم ولی از بزرگ‌ترها یاد گرفته‌ایم که به پیشکسوت خودمان مانند حسن آذرنیا و فیروز کریمی در همان بازی احترام بگذاریم. بازی را باختیم اما احترام گذاشتیم و به آنها بابت برد تبریک گفتیم.


خرمگاه در مورد وضعیت محرومان و مصدومان آلومینیوم برای بازی فردا نیز صحبت کرد و در این مورد اینطور توضیح داد: معین عباسیان و سعید باقرپسند،‌ طاهر جهانبخش و رامتین سلیمان‌زاده مصدوم هستند و با ما تمرین نکردند. ولی امیدواریم دو بازیکن به بازی فردا برسند و به ما کمک کنند. منتظریم ببینیم پزشکان تیم چه می‌گویند.

دیدگاه‌ها