کد خبر : 1769967 | 02 مرداد 1400 ساعت 15:55 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 13 میلیون پوندی الدحیل به مدافع تاتنهام

رسانه تلگراف خبر داد که باشگاه الدحیل با پیشنهادی 13 میلیون پوندی، در آستانه جذب توبی آلدرویرلد مدافع 31 ساله تاتنهام است.

پیشنهاد 13 میلیون پوندی الدحیل به مدافع تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"،  طبق گزارش رسانه های انگلیسی، بلژیکی و قطری، توبی آلدرویرلد مدافع بلژیکی تاتنهام در جریان نقل و انتقالات تابستانی فعلی در آستانه به پیوستن به الدحیل است. این باشگاه قطری به دنبال جذب پنجمین بازیکن خارجی خود است. آنها پیش از این با نام تائه هی کره ای و فرجانی ساسی تونسی قرارداد امضا کردند و پیش از این نیز ادمیلسون جونیور بلژیکی و مایکل اولونگا مهاجم کنیایی را در اختیار داشتند.


روزنامه تلگراف در این خصوص نوشت تاتنهام پیشنهاد 13 میلیون پوندی الدحیل برای جذب این مدافع 31 ساله را پذیرفته است. برای نهایی شدن این انتقال، تنها موافقت بازیکن و گذراندن تست های پزشکی باقیمانده است.


روزنامه استاد الدوحه قطر و همچنین HLN Sport از مثبت بودن مذاکرات خبر داده اند و به نظر می رسد کار انتقال توبی آلدرویرلد به الدحیل تمام شده باشد و این بازیکن جایگزین مهدی بن عطیة مدافع مراکشی شود که در این تابستان از الدحیل جدا شد.


مدیریت الدحیل تصمیم گرفت که در این تابستان به همکاری با صبری لموشی پایان داده و لوئیس کاسترو پرتغالی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

دیدگاه‌ها