کد خبر : 1769970 | 02 مرداد 1400 ساعت 16:03 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت دانیال جدی نیست و به مبارزه بعدی می‌رسد

استکی: بوکسور مراکشی به فکر آسیب زدن بود

سرمربی تیم‌ملی بوکس اعلام کرد تغییر زمان مبارزه دانیال شه‌بخش، برنامه ریزی او را برای کاهش وزن دچار مشکل جدی کرده است.

استکی: بوکسور مراکشی به فکر آسیب زدن بود

به گزارش "ورزش سه"،‌ علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس بعد از پیروزی دانیال شه‌بخش مقابل قهرمان آفریقا در گام نخست از المپیک توکیو عنوان کرد: حریف دانیال خیلی قدر بود اما بوکسور ما روی رینگ خیلی خوب و با فکر مبارزه کرد. خوشبختانه توانست مقتدرانه هم در سه راند قهرمان آفریقا را شکست دهد. خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم چون که قبلا با حریف مراکشی مبارزه کرده بود و شناخت کافی از این حریف داشتیم. دانیال هوش بالایی دارد و این قضیه کمک کرد تا بهتر از محمد ماهوت مبارزه کند.


وی در مورد حریف مراکشی شه‌بخش افزود: محمد ماهوت چون توان مقابله با شه‌بخش را نداشت در فکر آسیب زدن بود.


استکی در مورد گارد خاص شه‌بخش در این مبارزه هم گفت: دانیال راحت‌تر با گارد پایین مبارزه می‌کند. دارای انعطاف بدنی بالایی است و خیلی خوب حرکات جابه‌جایی را انجام می‌دهد. در واقع دانیال راحت اسیر مشت‌های حریف نمی‌شود که از حسن‌های مبارزه‌ای اوست.


سرمربی تیم‌ملی در مورد آسیب‌دیدگی شه‌بخش نیز اضافه کرد: متاسفانه در راند سوم مصدوم شد و پیشانی‌اش شکاف عمیقی برداشت، اما جای نگرانی نیست و به مبارزه روز چهارشنبه خواهد رسید. متاسفانه با تغییر مسابقه از دوشنبه به روز شنبه دانیال مجبور به کم کردن دو و نیم کیلو وزن شد که این کم کردن وزن تا حدودی در مبارزه امروز او تاثیر داشت.

 

دیدگاه‌ها