کد خبر : 1769974 | 02 مرداد 1400 ساعت 16:26 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

بعضی اشتباهات نیازی به VAR ندارد؛

اخباری: اصلا به بازی‌های دیگر کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است شخصیت این تیم در بازی های گذشته خدشه‌دار شده که این موضوع با نمایش تیمش در مقابل گل گهر بهبود یافته است.

اخباری: اصلا به بازی‌های دیگر کاری نداریم

 

 به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا که در مقابل آلومینیوم اراک دومین تجربه سرمربیگری خود را در راس کادر فنی این تیم پشت سر می گذارد، بیان کرد: فردا بازی برای هر دو تیم مهم است. آلومینیوم یکی از پدیده‌های این لیگ بود و آنها نتایج خوبی گرفتند. حریف ما فوتبال قابل احترامی را ارائه می‌کند و منصوریان ایده‌های خیلی خوبی دارد. 4 بازی این تیم را دیده ام. فکر می‌کنم فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم و امیدوارم در پایان این دیدار توام با نتیجه خوب برای سایپا باشد.
سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه چقدر به بقا در لیگ برتر امیدوار است گفت:‌ ما در شرایطی هستیم که همه امیدوارانه کار را دنبال می‌کنیم. در بازی قبل خیلی‌ها از شرایط بازی سایپا تعجب کردند. امیر قلعه‌نویی هم اعلام کرد. ما فوتبالی بازی کردیم که 30 درصد توانایی بازیکنان‌مان بود. کمترین حق‌مان در بازی قبل پیروزی بود.


او در ادامه با مطرح کردن گلایه هایش از داوری اضافه کرد: البته این گذشته است اما من گلایه ای دارم. در این هفته‌های پایانی حق‌ و ناحق مهمترین بحث برای همه عوامل برگزارکننده باید باشد. در هفته گذشته پنالتی زدیم که همه کارشناسان گفتند باید تکرار می‌شد اما اعلام این موضوع این چه دستاوردی برای مجموعه سایپا دارد؟ سه امتیازی که حق مسلم ما بود به خاطر کم دقتی اول خودمان و بعد داور که ضربه پنالتی را تکرار نکرد چون تمرکز لازم را نداشت، از دست رفت. نمی‌گویم عمدی بوده اما به خاطر نداشتن تمرکز این اتفاق رخ داد. در مسابقات یورو دیدید که داوران چقدر روی پنالتی‌ها دقت می‌کردند. مدام بهانه می‌آوریم و می‌گوییم تا سیستم VAR نیاید درست نمی‌شود اما برخی مسائل با چشم قابل تشخیص هستند. منتهی تحت تأثیر نیمکت و اسم تیم حریف قرار گرفتن برخی مسائل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث می‌شود مجموعه‌ای از عوامل برگزارکننده بازی‌ها تمرکزشان به هم بریزد.


وی گفت: در مجموعه ما همه در تلاش هستند. ما مجموعه‌ای هستیم که تلاش می‌کنیم. بازیکنان با غیرت ما که از جان مایه گذاشتند و در بازی فردا هم مطمئنا اینطور عمل می کنند و یک بازی کاملا تاکتیکی را انجام می‌دهیم. هفته گذشته قبل از بازی گفتم صد درصد یک بازی تاکتیکی می‌بینید و این اتفاق افتاد. برای این هفته وقت بیشتری داشتم و مطمئنا یک دیدار کاملا تاکتیکی از سوی بازیکنان ما خواهید دید. آنها برای بازی قبلی در 24 ساعت وقت با جلسات تئوری توانستند دستورات من را تا 30، 40 درصد انجام بدهند و توانشان خیلی بیشتر از این ها است.

 

1626541

 


بخش بعدی سایپا در مورد جایگاه سایپا و امکانات این باشگاه بود و در این مورد عنوان کرد: اصلاً‌ جایگاه سایپا اینجا نیست، این مجموعه امکانات و مدیران خوبی دارد، البته این تیم دچار مشکلاتی شد که آمده‌ایم آنها را حل کنیم و در مشکلات هم حال حل شدن است و بدون شک به این دو بازی بسیار امیدواریم. به بقیه بازی‌های گذشته کاری نداریم و می‌خواهیم از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم. همدل و هم قسم شده‌ایم ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.


محرومیت علیرضا منصوریان در دیدار روز آینده سوال بعدی از اخباری بود و او در واکنش به این موضوع توضیح داد: او تأثیرگذار بوده و کنار خط انرژی خوبی به بازیکنان تیمش می‌دهد اما به حال خیلی فرق نمی‌کند چون بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. آنها در خیلی از بازی‌ها نتایج خوبی گرفتند. تنها شکست پرسپولیس در زمین آلومینیوم رقم خورده که این مساله نشان می‌دهد این تیم قابلیت‌های بالایی دارد. قطعا منصوریان هم تمهیداتی دارد و امیدواریم نتیجه بازی به نفع ما باشد.


سوال بعدی از سرمربی سایپا در مورد عملکرد ضعیف خط هجومی این تیم بود و در این مورد افزود:‌ تیمی که توانایی ایجاد موقعیت گل دارد اگر کم گل می زند به خاطر بحث‌های روحی روانی است.بحث‌هایی که  بازیکنان در گذشته دچار استرس و برخی مسائل بودند.البته در این قضیه مشکلی نداریم، مقابل گل‌گهر هم 4، 5 موقعیت خوب داشتیم که بالای 70، 80 درصد بود.تاکید می کنم بابت این قضیه نگرانی ندارم. بازیکنان خط جلوی سایپا بسیار مورد علاقه من هستند.با تیم قبلی رودرروی سایپا بازی کرده بودیم و خودم از مربیانی هستم که می‌ترسیدم مقابل این تیم قرار بگیرم. چون سه بازیکنان سرعتی و قابل داشتند که الان در تیم فعلی بازی می کنند. جای نگرانی ندارد و ان‌شاءالله این موضوع را به مرور حل می‌‌کنیم.

 

اخباری در مورد اینکه آیا نگران نتیجه دیدار سپاهان و ذوب‌آهن نیست با تاکید گفت: اصلا نگاهی به بازی‌های دیگر نداریم. فقط می‌خواهیم برای خودمان و اعتبارمان و شخصیت‌مان به میدان برویم. شخصیت سایپا در بازی های قبلی دچار خدشه شده بود. سعی کردیم یک مقدار این موضوع را برگرداندیم و به فکر این هستم که شخصیت سایپایی که بازیکن‌ساز بوده و مدیران بسیار لایق و فوتبال‌دوستی دارد را برگردانیم. به همه بازیکنانم توصیه می‌کنم کاری به بازی‌های دیگر نداشته باشند فقط برای خودمان و احترامی که فوتبال برای ما قائل باشد فردا می‌جنگیم.


سرمربی سایپا در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: محروم نداریم اما حدود 8 بازیکن مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند.


بخش پایانی صحبت های اخباری هم با تبریک مدال طلای جواد فروغی همراه بود و بیان کرد: از بازیکنان خودم که تمرکز کامل م دارند تشکر می‌کنم ضمن اینکه مدال طلای فروغی در المپیک را تبریک می‌گویم. مطمئنا در روزهایی که ناخوش‌احوال بودیم این خبر توانست مردم را خوشحال کند

دیدگاه‌ها