کد خبر : 1769979 | 02 مرداد 1400 ساعت 17:05 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان یوونتوس دبه کرد؛ شرایط جدید برای تمدید!

جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس شروط جدیدی برای تمدید قرارداد با این تیم گذاشته است.

کاپیتان یوونتوس دبه کرد؛ شرایط جدید برای تمدید!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد جورجیو کیه لینی به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد خود با باشگاه یوونتوس را آغاز می کند. اخبار حاکی از آن درخواست این مدافع 36 ساله برای افزایش حقوق و البته قراردادی دو ساله است. در واقع کیه لینی می خواهد تا مقطع برگزاری جام جهانی قطر در سال 2022 در بالاترین سطح و ترکیب یوونتوس بازی کرده و شانس حضور در اردوی تیم ملی ایتالیا برای این تورنمنت را از دست ندهد.

 

1625913

 

جورجیو کیه لینی در حال حاضر بازیکن آزاد است و قرارداد او با باشگاه یوونتوس در 30 ژوئن به پایان رسیده است. سال گذشته اخباری در مورد احتمال خداحافظی کیه لینی از میادین شنیده شده بود، اما او در رقابت های یورو 2020 فوق العاده ظاهر شده و یکی از عوامل اصلی قهرمانی آتزوری در این تورنمنت لقب گرفت. کیه لینی در ابتدا به فکر بازنشستگی پس از رقابت های یورو بود، اما او اکنون به دنبال حضور در جام جهانی قطر در نوامبر و دسامبر 2022 است. کیه لینی که ماه آینده 37 ساله می شود در این سال ها دستمزدی 3.5 میلیون یورو در هر فصل دریافت کرده است.

 

اما او حالا درخواست افزایش دستمزدش به رقم پنج میلیون یورو را داده و یوونتوس هنوز در این رابطه به نتیجه نرسیده است. چون جام جهانی قطر در فصل پاییز برگزار می شود، تمدید یک ساله به درد کیه لینی نمی خورد و او به دنبال حضور در رختکن یوونتوس به مدت دو سال دیگر است.

دیدگاه‌ها