کد خبر : 1769983 | 02 مرداد 1400 ساعت 17:24 | 24.4K بازدید | 11 دیدگاه

استراحت تناوبی سرمربی به بازیکنان استقلال

فرهاد، ستاره‌هایش را برای جام حذفی نگه می‌دارد

سرمربی استقلال قصد دارد در دو بازی پایانی لیگ برتر به برخی بازیکنانش استراحت بدهد.

فرهاد، ستاره‌هایش را برای جام حذفی نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت در شرایطی فرداشب در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران قرار می گیرند که بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان هیچ تمرین تاکتیکی ای به خاطر مشکلات مالی انجام ندادند و از طرف دیگر با توجه به قطعی شدن رتبه سومی آنها در لیگ چندان این دو بازی آخر برایشان اهمیتی ندارد.


این در شرایطی است که استقلال به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت دارد.


در چنین وضعیتی فرهاد مجیدی تصمیم گرفته به برخی بازیکنان اصلی اش در دو بازی آخر لیگ مقابل نساجی و سپاهان استراحت بدهد تا آنها برای مسابقات حذفی آماده باشند و بتوانند تمام توان خودرا برای مسابقه حذفی بگذارند.


مجیدی البته استراحت به ستاره های تیمش را از بازی گذشته با نفت مسجدسلیمان شروع کرد و به نفراتی مثل سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری و ... استراحت داد و حالا شاهد آن خواهیم بود که در بازی با نساجی نیز یکی دو بازیکن اصلی دیگر استقلال استراحت کنند و برخی نفرات جوان تر فرصت بازی پیدا کنند.


این روند در بازی با سپاهان هم احتمالا ادامه دار خواهد بود تا ستاره های استقلال بتوانند برای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی و احتمالا فینال آماده باشند و برای کسب جام قهرمانی نهایت تلاش شان را به کار بگیرند.

دیدگاه‌ها