کد خبر : 1769984 | 02 مرداد 1400 ساعت 17:26 | 63.1K بازدید | 9 دیدگاه

هازارد قربانی انتقال ستاره مصری می شود؟

رئال مادرید می خواهد تا ادن هازارد را به عنوان بخشی از قرارداد خرید محمد صلاح به لیورپول پیشنهاد دهد.

هازارد قربانی انتقال ستاره مصری می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، دو سال از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید گذشته و این بازیکن هنوز موفق به ارائه کسری از توانایی های خود نیز در این باشگاه نشده است. حواشی فراوان و اضافه وزن ادن هازارد باعث شده رئال مادرید مشکلی با فروش این بازیکن نداشته باشد و امروز سایت بلژیکی Voetbal24 مدعی شد ممکن است شاهد بازگشت این بازیکن به لیگ برتر و البته این بار باشگاه لیورپول باشیم.

 

1626565

 

اگرچه کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن هدف اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله در این تابستان است، اما در صورت عدم توافق باشگاه رئال مادرید برای خرید محمد صلاح تلاش خواهد کرد. صلاح با باشگاه لیورپول تا سال 2023 قرارداد دارد و هنوز توافق برای تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است.

 

رئال مادرید به خوبی می داند که لیورپول به همین راحتی حاضر به معاوضه ادن هازارد و محمد صلاح نخواهد شد و کهکشانی ها باید مقداری پول نقد نیز به باشگاه انگلیسی پرداخت کنند. ادن هازارد بهترین روزهای دوران ورزشی خود را در لیگ برتر و باشگاه چلسی سپری کرده و امیدوار است این درخشش را دوباره در فوتبال انگلیس و این بار در استادیوم آنفیلد تکرار کند.

دیدگاه‌ها