کد خبر : 1769992 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:18 | 60.8K بازدید | 12 دیدگاه

شاهکار شاگردان آلکنو در توکیو؛

عکس یادگاری بعد از پیروزی بزرگ (عکس)

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی مهیج و تماشایی موفق به شکست حریف قدرتمند خود شد و تیم ملی لهستان را از پیش‌روی برداشت.

عکس یادگاری بعد از پیروزی بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در اولین تجربه حضور تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، عصر امروز شاگردان آلکنو در توکیو به مصاف لهستان رفتند، تیم قدرتمندی که ماه پیش در لیگ ملت‌های جهان از سد ایران عبور کرده بود و می‌خواست دوباره با شکست ایران، شروع محکمی را در رقابت‌های المپیک توکیو برداشته باشد.

 

اما برخلاف لیگ ملت‌ها، با چند تغییر در ترکیب تیم ملی، شاگردان ولادیمیر آلکنو نمایشی تحسین‌برانگیز را از خود به جای گذاشتند و در اولین تجربه حضورشان در تاریخ المپیک، عصری رویایی را در توکیو سپری کردند و با درخشش سعید معروف در خلق موقعیت، در اولین گام، اولین پیروزی خود را جشن گرفتند.

 

نبرد دو تیم در هر پنج ست برگزار شده، نزدیک، نفسگیر و تماشایی بود و در لحظات پایانی ست پنجم، نفس‌ها در سینه حبس شده بود تا این‌که سرانجام میلاد عبادی‌پور با آبشاری تماشایی توپ خود را به نوک انگشتان دفاع لهستان کوبید و امتیاز برتری ایران را به دست آورد تا جشن پیروزی بزرگ شاگردان آلکنو در توکیو به پا شود.

 

1626572

 

بدون‌تردید رویای رسیدن به سکو در المپیک، برای تیم ایران، رویایی بزرگ است اما تلاش ملی‌پوشان والیبال ایران رسیدن به مرحله حذفی و چهار تیم برتر است و آن‌ها با این تفکر، امروز در وهله نخست موفق به پیروزی بزرگ مقابل لهستان شدند و پاسخ کری‌خوانی کوبیاک کاپیتان لهستان را که امروز برای تیمش به میدان نرفت، در زمین مسابقه دادند و پیروزی ارزشمند و شیرینی را به دست آوردند.

 

پس از آن‌که امتیاز توسط میلاد عبادی‌پور به دست آمد، اعضای کادرفنی و ملی‌پوشان والیبال ایران به وسط زمین آمدند و جشن پیروزی بزرگ خود را به پا کردند و در یک قاب تیمی زیبا، ژست پیروزی مقابل لنز دوربین امیرحسین خیرخواه عکاس اعزامی «ورزش سه» به توکیو، گرفتند تا یک تصویر زیبای دیگر پس از مدال طلای جواد فروغی، در روز نخست المپیک توکیو 2020 رقم بخورد.

دیدگاه‌ها