کد خبر : 1769999 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:41 | 39.7K بازدید | 14 دیدگاه

روز درخشان میلاد با 17 امتیاز تکمیل شد

تحول عظیم عبادی‌پور از ریمینی تا توکیو

میلاد عبادی‌پور یک روز درخشان را در بازی با لهستان سپری کرد و نشان داد نسبت به لیگ ملت ها در شهر ریمینی ایتالیا متحول شده است.

تحول عظیم عبادی‌پور از ریمینی تا توکیو

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد آلکنو بدون توجه به انتقادات میلاد عبادی پور را در ترکیب اصلی تیمش مقابل لهستان قرار داد. دریافت کننده اصلی تیم ملی که 4 سالی است در لیگ لهستان بازی می کند و با سبک بازی بازیکنان این تیم آشناست، روز درخشانی را در توکیو سپری کرد.

 

1626593


میلاد که 17 امتیاز کسب کرد و یکی از امتیازآورترین بازیکنان ایران در بازی با لهستان بود، علاوه بر 13 امتیازی که روی اسپک های موفق به دست آورد، سه امتیاز هم از خط سرویس برای شاگردان آلکنو به ارمغان آورد. یک دفاع موفق نیز به نام عبادی پور ثبت شد تا او استارت خوب و متفاوتی را در توکیو داشته باشد.


عبادی پور که در لیگ ملت های 2021 شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته بود، در ست دوم با یک اسپک کلیدی در لحظاتی که ممکن بود لهستان با ایران بازی را برابر کند، توانست تیمش را 2 امتیاز پیش بیاندازد و یکی از اتفاقات مهم بازی را به نفع ایران رقم بزند.

 

1626595


به نظر می رسد با این روند میلاد عبادی پور همچنان جزو بازیکنان محبوب آلکنو خواهد بود و می تواند در بازی های بعدی نیز به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.

دیدگاه‌ها