کد خبر : 1770003 | 02 مرداد 1400 ساعت 18:54 | 48.5K بازدید | 7 دیدگاه

آلکنو خنده‌هایش را برای المپیک نگه داشته بود(عکس)

والیبال ایران در اولین مسابقه‌اش در المپیک به بردی ارزشمند دست یافت و بر چهره آلکنو برای اولین بار خنده نقش بست.

آلکنو خنده‌هایش را برای المپیک نگه داشته بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز والیبال ایران در ورزشگاه آریاکه آره‌نای شهر توکیو به مصاف لهستان رفت‌. حساسیت‌های این بازی از آن جهت بیشتر شده بود که درست  یک ماه قبل در ایتالیا این لهستان بود که با نتیجه سه بر صفر ایران را برده بود و شاگردان آلکنو برای انتقام به زمین رفتند.

 

1626611

 

شروع بازی هم با پیش افتادن هفت امتیاز و پیروزی لهستانی‌ها در ست اول به پایان رسید اما ایران در دو ست متوالی به زیبایی لهستان را مغلوب کرد و در ست چهارم در حالی که پایاپای کار دنبال می‌شد با جلو افتادن لهستان در امتیازات حساس پایانی در نهایت کار با پیروزی حریف خاتمه یافت و بازی پنج ست شد.

 

1626612

 

در شرایطی که امتیاز 15 باید برنده را تعیین کند رالی تماشایی ایران و لهستان به درازا کشیده شد و هیچ یک پا پس نمی‌کشیدند و در نهایت با نتیجه 23 بر 21 ایران پیروز این جدال نفسگیر شد. اما نکته‌ای که این بازی را جذاب کرد چهره و واکنش‌های متفاوت آلکنو سرمربی ایران بود‌. او در لیگ ملت‌های ایتالیا که چندی پیش برگزار شد تمام بازی‌ها را با جدیت تماشا می‌کرد و هیچ آثاری از شادی یا لبخند در او دیده نمی‌شد.

 

1626613

 

1626614

 

در المپیک توکیو اما کار کاملا متفاوت برای والیبال ایران دنبال شد. از ناکامی‌های سریالی ایران در ست پنجم خبری نیست و علاوه بر پیروزی، لبخندهای آلکنو و حضور او در جشن شادمانی تیم ملی ایران را نیز نظاره‌گر بودیم.

دیدگاه‌ها